قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

tamrin

به گزارش آبیته دات کام به نقل از خبرگزاری فارس، تیم استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان هیچ بازیکنی غایب نبود و فرزاد حاتمی، خسرو حیدری و مجتبی جباری که روز گذشته غایب بودند به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند.

همچنین امیر قلعه‌نویی نیز با پوشیدن لباس ورزشی برنامه‌های آماده‌سازی استقلال را عهده‌دار شد.

* قبل از آغاز تمرین امروز گزارشگران تلویزیون برای مصاحبه با امیر قلعه‌نویی به کمپ زنده‌یاد حجازی آمدند که سرمربی تیم استقلال درخواست آنها را رد کرده و برای انجام مصاحبه به آنها پاسخ منفی داد.

* یکی از خبرنگاران بانوی روزنامه‌های ورزشی کشور در تمرین امروز استقلال حضور داشت و گزارشی از این تمرین تهیه کرد.

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز هم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و با آنها یک عکس یادگاری می‌انداخت.

* قبل از اینکه تمرین آبی پوشان آغاز شود سرمربی تیم استقلال از مسئولان خواست تا تنها بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند لباس پوشیده و در کارهای تاکتیکی شرکت کنند.

* سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرده و در خصوص دیدار آینده آبی پوشان مقابل فجر سپاسی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* کوچک‌ترین مرد ایران که قبلا در بازی های پرسپولیس حضور پیدا می کرد و خود را به عنوان یک پرسپولیسی معرفی کرده بود امروز امروز در تمرین تیم استقلال حاضر شده و برنامه‌های این تیم را نظاره‌گر شد.

* مهدی فنونی‌زاده و میرشاد ماجدی به همراه شاهرخ بیانی در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند. سرپرست تیم استقلال که روز گذشته از پایان‌نامه خود دفاع کرده بود پس از اخذ مدرک فوق‌لیسانس در بین هواداران، خبرنگاران و بازیکنان شیرینی پخش کرد.

* دویدن دور زمین، ارسال‌ پاس‌های کوتاه، بازی آقاوسط و فوتبال درون تیمی در دو گروه سبز و نارنجی برنامه‌های اصلی تمرین امروز آبی پوشان بود.

* سرمربی تیم استقلال با برخی از بازیکنان جوان این تیم مثل بابک جباری، مهدی شیری، میثم جودکی و آرمن طهماسیان به بازی آقاوسط پرداخته و خودش نیز پا به توپ شد. در این بازی هوتن قلعه‌نویی نیز حضور داشت.

* بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم به عنوان نتیجه دیدار سپاهان و راه‌آهن بودند.

* تماشاگران تیم استقلال در خصوص حواشی برنامه ۹۰ در سال گذشته و صحبت‌های سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری و واکنش فتح‌الله‌زاده بحث می‌کردند.

* در اواخر تمرین بارش باران باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان هر چه سریعتر به داخل رختکن بروند و نکته جالب اینجا بود که عمران زاده روی سر خود چتر گذاشت و با آن به زمین رفت.

* قرار است تمرینات تیم استقلال فردا ساعت ۱۵ پیگیری شود و این تیم ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز پنجشنبه راهی شیراز شده تا در هتل چمران مستقر شود.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز جمعه در شیراز برگزار خواهد شد.

 

mirshad majedi

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:”آقای فتح الله زاده علیه آقای قلعه نوعی موضع نگرفت بلکه بیشتر در مورد باشگاه سخن گفت.”

به گزارش اوج نیوز،میرشاد ماجدی درباره اظهارات علی فتح الله زاده در برنامه نود اظهار داشت:

“ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه مسایلی را سبک و سنگین کرد و از جایگاه مدیرعاملی به بیان مسایلی پرداخت که مربوط به باشگاه بود.آقای فتح الله زاده هیچ وقت پشت آقای قلعه نوعی را خالی نمی کند.”

وی افزود:”موضع گیری آقای قلعه نوعی در مورد برنامه ۹۰ موضع گیری شخصی وی نیست بلکه خیلی از بازیکنان و مربیان هم همین موضع را نسبت به این برنامه دارند.به طور خاص در مورد استقلال ،ما عقیده داریم که این برنامه حقانیت استقلال را زیر سوال می برد.”

ماجدی در خصوص مسایلی که مدیرعامل استقلال درباره شعار علیه فردوسی پور عنوان کرده،گفت:”ایشان شرایط را طوری دیدند که از آقای فردوسی پور عذرخواهی کنند.مدیرعامل باشگاه هستند و همه مسایل از جمله اتفاقاتی که روی سکوها می افتد نیز توسط وی رصد می شود.”

 

امیر قلعه نویی استقلال

رفتارهای ناشایستی که برخی از لیدرهای باشگاه استقلال با اصحاب رسانه انجام می دهند واکنش امیز قلعه نویی به همراه داشته و به نظر می رسد به زودی باز هم تعداد دیگری از لیدرهای حاشیه ساز باشگاه استقلال اخراج بشوند.

امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال درباره اینکه برخی از لیدرهای این باشگاه در جریان تمرینات و بازی ها حرف های نا مربوطی به اهالی رسانه می زنند توپیحاتی داده است.

ظاهرا قلعه نویی خود در جریان ماجراهای رخ داده روی سکوها نیست و قصد دارد با این بی نظمی ها برخورد کند.

سرمربی استقلال می گوید:
«حقیقتا من در جریان بازی با راه آهن چیزی نشنیدم برای همین خودم نمی‌توانم در این باره که آنها چه گفته‌اند دقیق نظر بدهم اما بعد از بازی وقتی با آقای سررشته داری حرف می‌زدم متوجه شدم که روی سکوها اتفاقاتی افتاده که نباید می‌افتاده.

من برای همین با لیدرها جلسه گذاشتم و به آنها گفتم حق ندارید به هیچ کس توهین کنید. کاری که انجام شده اصلا خوب نبوده و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم به کسی توهین بشود. امیدوارم از این به بعد توهینی به کسی نشود چون به شدت با آن برخورد می‌کنم.

من مخالف صد در صد توهین به افراد به خصوص عکاسان و خبرنگاران هستم چون بارها گفته‌ام که در این قشر افراد سالم و زحمتکش بسیاری وجود دارند که باید احترامشان حفظ بشود.

لیدرها و تماشاگران ما باید بدانند که تشویق کردن استقلال از هر چیز مهم‌تر است. به آنها گفتم انرژی‌تان را روی این کار صرف کنید و به حاشیه‌ها توجه نکنید. اگر یادتان باشد در سپاهان میزبان نمونه فصل لقب گرفتیم.

مطمئن باشید من اجازه نمی‌دهم این رویه دنبال بشود. همانطور که فصل قبل وقتی اتفاقاتی در تراکتورسازی رخ داد، آن را پیگیری کردیم. امیدوارم بچه‌هایی که در این حوزه زحمت می‌کشند حواسشان جمع باشد و حرف‌های من را از یاد نبرند.»

حال باید منتظر ماند و دید امیر قلعه نویی چه زمان با لیدرهای خاطی که نظم روی سکوها را بر هم زده اند برخورد می کند. در همین راستا شنیده شده چند نفر از لیدرهای استقلال اخراج شده اند و چندی دیگر نیز به زودی اخراج خواهند شد.

 

صالح

مجید صالح در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال یک گروه آنالیز خیلی خوب دارد که حریفان را در لیگ جام حذفی و همچنین مسابقات آسیایی آنالیز می‌کند. ما حریفان آسیایی خود را در لیگ کشورشان آنالیز می‌کنیم، در مورد تیم فجر هم همین کار را می‌کنیم و گام به گام جلو می‌رویم. دو بازی دیگر در لیگ داریم و سپس به آسیا می‌رویم.

وی ادامه داد: فجر تیم جوان، باانگیزه و دونده‌ای است، شاید اگر شرایطی در تیم فجر اجرا نمی‌شود آنها اکنون پدیده لیگ بودند و با تیمی در میانه جدول بازی می‌کنیم، هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند انگیزه‌اش دو برابر می‌شود زیرا ما هم صدرنشین هستیم و هم اینکه بازی پخش مستقیم است و بازیکنان حریف می‌خواهند توانایی‌هایشان را نشان دهند.

مربی استقلال در مورد وضعیت بازیکنان این تیم گفت: اکنون تنها مشکل ما تعیین فهرست ۱۸ نفره تیم است ما اکنون بازیکن ذخیره در استقلال نداریم زیرا همه بازیکنان می‌توانند در ترکیب اصلی باشند و خدا کند همیشه این مشکل را داشته باشیم، یادم است در سه بازی آخر دور رفت از نظر بازیکن مشکل داشتیم اما اکنون تمام بازیکنانمان آماده و سرحال هستند و فقط فرهاد مجیدی به دلیل سه اخطاره بودن غایب است.

صالح با اشاره به بازی‌های باقیمانده استقلال گفت: اگر خوش‌بینانه نگاه کنیم ۱۸ بازی دیگر در پیش داریم ۹ بازی در لیگ، ۶ بازی در مرحله گروهی آسیا که اگر صعود کنیم ۷ بازی می‌شود و ۲ بازی هم در جام حذفی تا به فینال برسیم بنابراین خودش یک نیم‌فصل است. در انتهای لیگ ایران هم بازیکنان دچار افت بدنی می‌شوند و هوا سرد می‌شود بنابراین از تمام نفرات استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد بازی در ورزشگاه حافظیه در شیراز گفت: شرایط هر مسابقه با مسابقه دیگر متفاوت است بازی در چمن طبیعی از نظر فیفا استانداردتر است و بهتر است که بازی در چمن طبیعی برگزار شود. نمی‌دانم چرا مسئولان فجر بازی در چمن مصنوعی را انتخاب می‌کنند با این حال بازی در حافظیه موجب می‌شود کیفیت مسابقه بیشتر شود.

صالح ادامه داد: شاید هم به خاطر ظرفیت کم ورزشگاه دستغیب بازی در حافظیه برگزار می‌شود این مسائل دیگر به هیئت فوتبال فارس و شورای تأمین شهر برمی‌گردد البته تیمی مثل سایپا سال‌هاست که نمی‌تواند در کرج میزبان حریفانش باشد.

وی در مورد اینکه چمن ورزشگاه حافظیه را چطور می‌بیند، گفت: آنچه که در بازی پرسپولیس و فجر دیدیم یک چمن خوب و رلی بود فکر می‌کنم کیفیت این چمن در حد چمن ورزشگاه آزادی باشد. البته در ایران برخلاف قوانین AFC تیم‌ها نمی‌توانند یک روز قبل از مسابقه در ورزشگاه اصلی تمرین کنند. اما ما آنچه را که در تلویزیون دیدیم چمن خوبی بود که زحمت زیادی برایش کشیده شده است.

[ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ A--A ]

 

آرش برهانی

ارش برهانی مهاجم استقلال خبر تصادفش را تکذیب کرد و گفت که این موضوع صحت ندارد.
به گزارش ابیته دات کام و به نقل از خبرآنلاین، روز دوشنبه برخی از سایت های خبری از تصادف آرش برهانی مهاجم آبی پوشان خبر دادند ولی او این موضوع را رد می کند. برهانی در گفت وگویی کوتاه با خبرآنلاین در این خصوص می گوید:«خبر تصادف من صحت ندارد. من یکشنبه شب جایی رفته بودم و می خواستم ماشینم را پارک کنم که سپر ماشین به جدول گیر کرد. وقتی می خواستم عقب بیایم سپر ماشین کمی شل شد و آویزان شده بود که بعدا درست شد. این که می گویند تصادف کردم صحت ندارد.»
از برهانی خواستیم که در خصوص شرایط فعلی اش در استقلال و این که چرا کمتر بازی می کند حرف بزند ولی او گفت: «فعلا دوست دارم تمرکزم روی تمرینات باشد و قصد مصاحبه ندارم.»
۴۳ ۴۳

 

پیروز قربانی

پیروز قربانی مدافع سابق استقلال گفت :بازی بسیار خوبی با استقلال انجام دادیم و حقمان شکست نبود. حداقل باید بازی مساوی می شد اما داور کاری با ما کرد تا نتوانیم به حقمان برسیم.
وی افزود: چرا ترکی در این بازی اصلا کارت نداد! فکر کنم کارت هایش را یادش رفته بود با خودش به زمین بیاورد! من به او پیشنهاد می کنم قبل از ورود به زمین اول جیب هایش را چک کند بعد وارد زمین شود. او اصلا برخورد خوبی ندارد. مگر از بازیکنان طلبکار است؟ اگر بد صحبت کند قطعا ما هم بد صحبت می کنیم.
مدافع راه آهن با اشاره به حرفهایش علیه استقلال عنوان کرد:من پشیمانم که در استقلال نماندم.باید می ماندم وحقم را می گرفتم.برخی افراد در استقلال بعد از فوت ناصر خان حجازی مدرسه شان تعطیل شد و مکتب خود را تغییر دادند.

 

farhad

گلزنی فرهاد مجیدی تنها چند ثانیه بعد از ورودش به میدان می توانست بهترین اتفاق ممکن برای هوادران استقلال و دوستداران کاپیتان محبوب شان باشد و البته کسب سه امتیاز با همین تک گل برای آنها دلپذیر تر هم شد اما جالب است که در به ثمر رسیدن این گل سه امتیازی دو استقلالی بیشترین نقش را داشتند؛دو استقلالی که این بار آبی نپوشیده بودند! هر چند گل مجیدی با جایگیری و تیزهوشی بالای او در موقعیتی مشابه با بازی پیکان به ثمر رسید اما نقش این دو استقلالی سابق را نباید نادیده گرفت. البته در تک گل آبی ها امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی هم دخالت مستقیم داشتند اما همکاری مدافع میانی و دروازه بان راه آهن در به ثم رسیدن این گل تاثیر بیشتری داشت.

محمد محمدی و پیروز قربانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند در این صحنه با هم برخورد کردند و توپی که می توانست در اختیار محمدی قرار گیرد زیر پای مجیدی افتاد تا این گل از هر نظر وی‍ژه باشد.مجیدی یکی از اصول ساده فوتبال را به عنوان یک مهاجم رعایت می کند و آن هم «تعقیب توپ تا آخرین لحظه» است. فرهاد در بازی با پیکان هم به کمک همین ویژگی به گل رسید و در بازی امروز مقابل راه آهن، باز هم توپ را تا تعقیب کرد تا از اشتباه بزرگ خط دفاعی و دروازه بان راه آهن، نهایت استفاده را ببرد. فرهاد در سال های پیش هم بارها با این ویژگی خود به گل رسیده بود

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 766
بازدید ماه : 1695
بازدید کل : 185956
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا