قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تک گل آبی ها توسط فـــــــ7رهاد مجیــ4ـــدی

دانلود

2 گل مردود استقلال

ضربه سر حنیف به تیرک
بلندگوی ورزشگاه آزادی:
سومین تعویض برای استقلال تهران

سیاوش اکبرپور با شماره 20 از زمین خارج و بجای ایشان فرهاد مجیدی توی درررواززززه باشماره 7 بازی میکند

 

سیاوش اکبرپور

سیاوش اکبرپور بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن در مورد اینکه مجیدی به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین گل زد گفت: نمی‌دانم چرا برخی خبرنگاران این سوال را می‌کنند. بازیکن نیمکت‌نشین نباید دعوا کند بلکه باید تلاش کند. مجیدی بازیکن بسیار خوبی است که هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است.

وی افزود: ما همه از یک خانواده هستیم فرقی نمی‌کند سیاوش اکبرپور یا فرزاد حاتمی گل بزند. ما برای مردم بازی می‌کنیم.

 

اکبرپور تاکید کرد: از اینکه مجیدی برای استقلال گل زد و ۳ امتیاز را برای تیممان هدیه آورد مثل همه مردم خوشحال هستم.

 

Farhad va Peykan

فرهاد مجیدی در سه دیداری که برای استقلال به میدان آمد سه کارت زرد گرفت و به این ترتیب نمی‌تواند در هفته بیست و ششم مقابل فجرسپاسی تیمش را همراهی کند.

استقلال امروز با گلزنی فرهاد مجیدی راه آهن را یک بر صفر شکست داد.

 

امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: تسلیت می‌گویم درگذشت رضا داودی دروازه‌بان خوب خوزستانی و استقلال اهواز را در مورد بازی می‌گویم الان که بردیم. اگر سازمان لیگ عدالت را رعایت می‌کرد و از همه نیروهای خودمان استفاده می‌کردیم ۷۰ دقیقه خوب بازی می‌کردیم. فوتبال خوب و شناوری را ارایه کردیم. در مالکیت و ارسال توپ خوب بودیم و باید به همه تبریک بگویم. رقبا برده بودند و متاسفانه چند هفته‌ای است یک بازی علیه ما شروع کرده‌اند. داوری علیه ما است و از بیرون برنامه ریزی می‌کنند. دو پنالتی برای ما گرفته نشد. گل حنیف درست بود. کارشناسان روی موسوی پنالتی بود یا نه؟ سه بازی این گونه می‌شود. بازی خوب بود و هوادار لذت برد و راه آهن لایه دفاعی داشت اما هیچ موقعیتی نداشت و به رحمتی تبریک می‌گویم که بهترین گزینه آسیاست. با آن عکس العمل خوبش در مجموع ستایش می‌کنم.

وی افزود: ملی‌پوشان خسته بودند و می‌خواستم به حیدری و جباری استراحت بدهم اما نشد. ما مشکل مالی داریم فتح‌آلله‌زاده زحمت می‌کشد. ۲۵ بازی کردیم اما فقط ۳۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. باید به ما کمک شود تا مشکلات حل شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال مدنظرش هست یا نه گفت: دو ایراد داشت رو به جلو نبودیم و سرعت نداشتیم اما اکنون خوب شده‌ایم اوج کار ما در آسیاست.

قلعه‌نویی در مورد اعتراض به داوری‌ گفت: من اعتراض نکردم پنالتی‌ را نگرفته‌اند.

وی در مورد اعتراض او و دایی علیه داور گفت: داور تصممی میگیرد شاید اشتباه تصمیم بگیرد. شاید فیلم را ببینم بگویم اشتباه می‌کنم اما پنالتی با خطای ساده فرق می‌کند اگر اینطور باشد عذرخواهی می‌کنم. البته جو داوری ما پاک است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بهتر است اعتراض نکنید و کمتر با رسانه‌ها درگیر باشید،گفت: اگر این کار را بکنم دیگر قلعه‌نویی نیستم. حضرت علی گفت باید حق را بگویید. ۳۳۰ مقاله را دیده‌ام و طرف را برج میلاد ببرند و عکس بگیرند.

وی در مورد اینکه این اعتراض‌ها درفوتبال روز نیست گفت: تصور می‌کنید مقصر کیست. ما نمی‌گوییم جامعه خبرنگاری ناپاک است اما برخی قلم‌شان آنطور نیست که حق را انعکاس بدهند یک آدم هرچه دوست داشته سر تمرین گفته و بعد از او مصاحبه گرفتند. فردا این فرد می‌گوید هرکس می‌خواهد خود را نشان بدهد این کار را بکند. من نمی‌دانم این عکاس از کجا امدو این عکس‌ها را گرفت. نشستی با خبرنگاران داشتیم و گفتیم این حرف‌ها بیرون نرود. اما واو به واوش منتشر شد. این بخش خبرنگاری است من می‌گویم جو پاک است آنهایی که قلم می‌زنند از کسی پول نمی‌گیرند از قیافه من خوششان نمی‌آید و به کسی انگ نمی‌زنیم. من می‌گویم خبرنگاران پاکند و هیچ مشکلی هم نیست اما…

علی حمودی

علی حمودی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر راه آهن عنوان کرد: در نیمه اول کمی بازی گره خورده بود. راه آهن هم تیم خوبی نشان داد و دست و پا بسته نبود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییر و تحولاتی که در تیم به وجود آمد حاکم بر بازی شدیم و بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم در پایان هم یک گل به ثمر برسانیم و سه امتیاز از آن خود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد گلزنی فرهاد مجیدی یادآور شد: مجیدی با حضورش در ترکیب تیم بار روانی مثبت زیادی روی بازیکنان به وجود می‌آورد و تاثیر روانی زیادی دارد. واقعا حضور او به مجموعه تیم کمک می‌کند.

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:35 ] [ A--A ]

عکس ساموئل

دون شک جی لویید ساموئل یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که در این چند سال گذشته وارد فوتبال ایران شده است. این بازیکن اهل ترینیداد توباگو که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را دارد هنوز هم تصور می کند در لیگ برتر انگلستان بازی می کند. رفتار حرفه ای او هیچ تغییری نکرده و نگاهش به فوتبال با وجود حضور در لیگ کم تحرک ایران عوض نشده است.

ساموئل در خصوص حضور در فوتبال ایران و شانس استقلال برای قهرمانی گفت و گویی متفاوت انجام داده که در زیر آن را می خوانید:

بعد از ۲ سال حضور در ایران فوتبال ایران را در کل چطور می بینی؟

فوتبال ایران به صورت اساسی مشکل ساختاری و سخت افزاری دارد. نداشتن استادیوم های مجهز و زمین های خوب باعث جلوگیری پیشرفت فوتبال ایران از لحاظ فنی می شود. باشگاه ها باید پیشرفت کنند تا بتوان از طریق این مسئله تغییرات در زمین فوتبال را از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی ببینیم. اما بزرگ ترین مشکل فوتبال ایران نداشتن زمین مناسب است.

بیشتر توضیح می دهی؟

فوتبال ایران به لحاظ فنی می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد. شما می توانید در فوتبالتان پیشرفت کنید. مثلا در سرعت بازی و تکنیک قابلیت های زیادی دارید که می تواند فوتبال ایران را جذاب کند ولی متاسفانه قطع شدن بیش از اندازه بازی و مصدومیت ها و زمین خوردن های بیش از اندازه بازیکنان که ۹۵ درصد آن وجود ندارد به طور حتم سرعت و زیبایی بازی را کاهش می دهد. عدم وجود زمین چمن خوب هم باعث می شود تا بازیکنان بیشتر به فکر کنترل توپ باشند تا اینکه بخواهند به حرکات بعد از آن فکر کنند!

می دانیم فاصله فوتبال ما با کشورهای اروپایی زیاد است اما چند سال زمان می برد تا به شرایط آنها برسیم؟

من فکر می کنم که فاصله فوتبال ایران و اروپا را نمی توان با سال قیاس کرد ولی می توانم با قاطعیت بگویم مشکلات شما ساختاری و سخت افزاری است.هنوز سال های خیلی زیادی باقی مانده که فوتبال ایران به آن شرایط برسد.

شاخص ترین بازیکنی که در این ۲ سال حضورت در ایران در مقابلش بازی کردی و تو را به یاد فوتبال انگلستان انداخته چه کسی بود؟

بازیکنان زیادی با کیفیت فنی خوب در ایران هستند ولی شاید بازیکنی که من را بیشتر به یاد لیگ برتر انگلستان می اندازد آرش افشین بازیکن جوان فولاد است. او قدرت فنی بالایی دارد. بازی او من را یک جورهایی به یاد بازی فرناندو تورس می اندازد. سبک بازی این دو نفر خیلی به هم شبیه است.

کارشناسان فوتبال ما اعتقاد دارند ساموئل حرفه ای ترین بازیکنی است که در ایران حضور دارد. چه تفاوت هایی میان تو و دیگر بازیکنان وجود دارد. یک بازیکن حرفه ای از نظر تو چه شرایطی باید داشته باشد؟

اول از همه باید از کسانی که چنین نظری نسبت به من دارند تشکر کنم. یک بازیکن حرفه ای باید در بیرون از زمین هم رفتار و عمل حرفه ای داشته باشد. به شخصه به جز تمرین روزانه تیمی، تمرین شخصی هم انجام می دهم. استخر و سونای مناسب می روم و سعی می کنم تغذیه خوبی داشته باشم. به عنوان یک ورزشکار شیرینی های زیاد نمی خورم و چای و قهوه هم خیلی کم استفاده می کنم. این ها همه تاثیر گذار است.

خودت بیشتر دوست داری در چه پستی بازی کنی؟ هافبک تدافعی یا مدافع میانی؟

برای من فرقی نمی کند. اما هر دو پست را دوست دارم.دوست دارم در خدمت تیم باشم و هر جا مربی بخواهد بازی می کنم.

محکم ترین بازی که در این دو سال انجام دادی کدام است؟

دقیقا الان حضور ذهن ندارم.چندین بازی بوده که خوب بودم ولی الان نمی توانم بگویم که کدام بازی ها بوده است.

چه نکته ای در فوتبال ایران برای تو جالب است که بیشتر جلب توجه می کند؟

چیزی که در اینجا جالب است اینکه در ایران حواشی فوتبال از خود بازی فوتبال مهمتر است! مردم و افرادی که در فوتبال هستند به این مسائل خیلی اهمیت می دهند در صورتی که اتفاقات داخل زمین مهم است و کمتر به آن توجه می شود. مواردی مثل گل زدن حتی برای بازیکنی مثل من که مدافع بودم و حالا هم در پستی تدافعی بازی می کنم مهم است اما اینجا این مسائل کمتر مورد توجه است. فوتبال ایران از لحاظ تکنیک ظرفیت خوبی دارد ولی متاسفانه از لحاظ تاکتیک کارهای زیادی دارد.

در ابتدای امسال کمتر بازی به تو می رسید و این تصور می شد که قصد جدایی از استقلال را داری اما رفته رفته همان بازیکنی شدی که هه انتظار داشتند. در ابتدای فصل چه اتفاقی افتاد که افت کردی؟

شاید به این خاطر بازی نکردم که انتظارات خیلی از من بالا بود و عملکرد مناسبی نداشتم. البته زمان بازی کافی را هم به دست نیاورده بودم تا خود را بیشتر نشان دهم. به مرور زمان تمریناتم را بیشتر کردم و از لحاظ بدنی خیلی بهتر شدم. پس از آن فرصت بازی کردن پیدا کردم. حالا هم امیدوارم توانسته باشم رضایت کادر فنی را جلب کرده باشم البته این را هم بگویم در آن زمانی که بازی نمی کردم هیچ اعتراضی هم نمی کردم.

تو سال گذشته هم در استقلال بودی، استقلال امسال از لحاظ ساختار تیمی چه تفاوت هایی با سال گذشته دارد؟

تصور نمی کنم استقلال امسال از لحاظ تاکتیکی تفاوت زیادی با سال گذشته داشته باشد اما از لحاظ نفرات در مجموع یارهای بهتری داریم.

از نظر تو امیر قلعه نویی چگونه مربی است؟

او مربی ما است و من به عنوان یک بازیکن نمی توانم نظری در مورد او بدهم اما می توانم بگویم که او مدیریت خیلی خوبی دارد و قابلیت این را دارد که از بازیکنانش چگونه بازی بگیرد. در مجموع بازیکنان استقلال احترام خاصی برای او قائل هستند.

آیا این استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد؟

قطعا استقلال شرایط قهرمانی دارد. این را نتایج تیم ثابت خواهد کرد. البته فصل طولانی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی تصور نمی کنم کسی بتواند انکار کند که استقلال از مدعیان قهرمانی است.

به نظرت بزرگ ترین مانع استقلال در راه قهرمانی چیست؟

شاید بزرگترین مشکل ما تعداد بازی های زیاد و انجام بازی ها در زمان کوتاه است. این مسئله باعث ایجاد مصدومیت برای بازیکنان می شود و این مسئله شاید بزرگ ترین مانع ما باشد.

چه تیم هایی شانس قهرمانی در لیگ امسال را دارند و کدام تیم رقیب استقلال است؟

با احترام به تمام تیم های لیگ برتری تصور می کنم سپاهان و تراکتورسازی رقبای ما در راه قهرمانی باشند.

استقلال در آسیا چقدر می تواند مدعی قهرمانی باشد؟

ما در آسیا هم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد مسابقات داریم اما صحبت از قهرمانی زود است. بهتر است در این مورد بعد از صعود به دورهای بعد حرف بزنیم.

تو در یکی دو دربی حضور داشتی. چه چیزی از این مسابقه برای تو جالب بود؟

چیز خاصی در این مسابقه برایم عجیب نبود به جز موضوع همیشگی که شور و شوق هواداران دو تیم را نشان می داد. آنها با عشق به ورزشگاه می آیند و تیم های خود را تشویق می کنند.

بازی استقلال و پرسپولیس با دربی ها و یا بازی های بزرگی مثل منچستر و لیورپول قابل قیاس است؟

فکر می کنم در تمام دنیا دربی ها جذابیت و حساسیت خاص خودشان را دارند و طرفداران همیشه دوست دارند در این بازی تیم خودشان برنده بازی باشد. در انگلستان هم همینطور است. البته در آنجا به دلیل پوشش تلویزیونی خیلی ویژه و خاص چه قبل و چه بعد از بازی، مسابقه حساسیت و جذابیت بیشتری پیدا می کند.

فرهاد مجیدی که یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال محسوب می شود را چطور بازیکنی دیدی؟

این بازیکن ویژگی های یک مهاجم خیلی خوب را دارد. مجیدی هم انسان خوبی است و هم خوب گل می زند. البته می دانم که او بازیکن محبوبی در نزد طرفداران به حساب می آید.

جباری چطور؟

همه می دانند جباری چقدر برای استقلال موثر است. مطمئنا جباری یکی از عوامل اصلی استقلال برای قهرمانی است.

تا چه زمانی قصد داری در فوتبال ایران بمانی؟

نمی دانم تا چه زمانی در ایران هستم چون هر سال شرایط خاصی دارد.برای آینده به مرور زمان تصمیم می گیرم اما در اینجا شرایط خوبی دارم. انصافا همه با من رفتار خوبی داشتند و میهمان نوازی خوبی به عمل آورده اند.

از فوتبال ایران چه چیزی یاد گرفته ای؟ آیا اصلا چیزی آموزش دیدی؟

هر کشور ویژگی های خاص خود را دارد. قطعا در اینجا چیزهایی یاد گرفته ام.

به نظرت تیم ملی ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد؟

با این بازیکنانی که در ایران وجود دارد ایران می تواند به جام جهانی برود.

شرایطت در تیم ملی کشورت چگونه است؟

به خاطر دوری خیلی زیاد مکان بازی ها سعی می کنم تنها برای بازی ها و تورنمنت های مهم به ترینیداد بروم. در حال حاضر ترجیح می دهم روی استقلال تمرکز داشته باشم، من برای بازی روز ۶ فوریه مقابل پرو به تیم ملی دعوت شدم ولی به دلیل مسافت طولانی درخواست کردم برای این بازی در اردو حضور نداشته باشم.

کارلوس کی روش را در انگلستان به عنوان دستیار فرگوسن می شناختی، او چقدر می تواند به فوتبال ایران کمک کند؟

او یک مربی شناخته شده در فوتبال دنیا محسوب می شود، کی روش سابقه خوبی در فوتبال دارد و قطعا می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

آیا در این مدت پیشنهادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتی؟

پیشنهاداتی داشتم به خصوص در ابتدای فصل. اما تصمیم گرفتم در خدمت استقلال باشم. از اینکه چنین تصمیمی گرفتم خوشحالم.

دوست داری با چه خاطره ای از ایران و استقلال بروی؟

چون نمی دانم چه زمانی از ایران و یا استقلال می روم ترجیح می دهم حالا به این سوال شما پاسخ ندهم.

صحبت خاصی نداری؟

از اینکه در فوتبال ایران حضور دارم خوشحالم و امیدوارم روزهای خوبم در اینجا ادامه داشته باشد.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 656
بازدید ماه : 1784
بازدید کل : 184241
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا