قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





mirshad majedi

سرپرست تیم فوتبال استقلال دلیل غیبت بازیکنان این تیم را در تمرینات دیروز و امروز موجه دانست.
میرشاد ماجدی درباره تعطیل شدن تمرین بعد از ظهر روز یکشنبه استقلال گفت:سرمربی تیم صلاح دید که تمرینات در یک نوبت برگزار شود زیرا بیشتر بازیکنان ما به دلیل مصدومیت در کلینیک حضور دارند.مساله خاص دیگری هم در میان نبود.
وی درباره به غایبان استقلال اظهارداشت:فرهاد مجیدی با کسب اجازه از کادر فنی به خارج از کشور صفر کرده بود و امروز صبح به ایران رسید اما از تمرین صبح استقلال اطلاعی نداشته است در غیر این صورت مانند همیشه در تمرین شرکت می کرد. محمدرضایی،رحمتی و برهانی هم در کلینیک فیزیوتراپی می کنند.

وی افزود:حنیف عمران زاده هم با کسب اجازه از کادر فنی امروز به دنبال رفع مشکلات گذرنامه خود بود تا برای خروج از کشور در بازی های آسیایی به مشکل نخورد. با امیر حسین صادقی هم تماسی داشتم.او مشکلات شخصی دارد که پس از رفع آنها برمی گردد.صادقی از سوی من مجوز گرفت تا در تمرین حاضر نشود

 


نام یکی از این تازه وارد ها فرزاد حاتمی است؛ مهاجمی که پس از پیوستن به استقلال در نیم فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم جدیدش داشت و خیلی‌ها دعوت از او به تیم ملی را پیش بینی هم می‌کردند.

حاتمی را این روزها یکی از پرانگیزه ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران می‌بینیم. کسی که دوست دارد جای دایی را در تیم ملی ایران پر کند.

سرانجام به آنچه می‌خواستی رسیدی و به تیم ملی دعوت شدی.
همیشه می‌گویند وقتی چیزی را به دست می‌آوری حفظ کردنش خیلی مهمتر است. اکنون به تیم ملی رسیدم، اما اینکه بتوانم خودم را در این جایگاه حفظ کنم خیلی مهم است. وقتی فهرست تیم ملی را دیدم متوجه شدم بازیکنان بزرگی در این فهرست هستند که هریک می‌توانند در تیم ملی فیکس بازی کنند، اما من نیامدم که در تیم ملی نیمکت نشین باشم، بلکه دنبال رسیدن به ترکیب اصلی هستم.

در پست تو قوچان نژاد، خلعتبری، رضایی و حتی شجاعی هم حضور دارند. اما به نظر می‌رسد سبک بازی تو با دیگران تفاوت دارد و شاید جایگاه ثابتی در افکار کی روش داشته باشی.
هیچ کس هنوز نمی‌داند در ترکیب اصلی هست یا نه. در خط حمله تیم ملی ترافیک زیادی وجود دارد. همان طور که می‌بینید بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و رقابت سخت است. اما شاید همین که می‌گویید درست باشد. سبک بازی من با همه فرق می‌کند. فوتبالی که من بازی می‌کنم بیشتر فیزیکی است.
بعضی ها تو را از این لحاظ شبیه علی دایی می‌دانند. او هم یک مهاجم فیزیکی بود که خوب سر می‌زد وخوب هم شوت می‌زد.
تصور می‌کنم اگر به یک سوم موفقیت های دایی هم برسم شاهکار کرده‌ام. دایی بازیکن بسیار بزرگی بود و زمانی برای خودش اسم و رسمی داشت. وقتی او در تیم ملی بود هیچ کس شانس بازی نداشت. انصافاً دایی با همه فرق می‌کرد و همین باعث شده من از او الگو برداری کنم.

از شیوه بازی دایی چه چیزهایی یاد گرفتی؟

خیلی چیزها. من یاد گرفته‌ام که باید در محوطه ۱۸ قدم حریف خوب جنگید و ضربات آخر را با دقت زد. علی دایی این طوری بود. برخلاف اینکه می‌گفتند فقط خوب سرمی زند واقعاً شوت‌هایش هم غیر قابل مهار بود. من بازی دایی را از نوجوانی خیلی دوست داشتم و سعی می‌کردم همیشه مثل او باشم. همان طور که گفتم دوست دارم به اندکی از موفقیت های دایی در تیم ملی برسم.

خیلی ها خواستند به اندکی از موفقیت های دایی برسند. مهاجمانی مانند فراز فاطمی، علی سامره و… اما هیچ کس نتوانست دایی باشد.

درست است. اما گمان می‌کنم اگر زحمت بکشم قطعا به آنچه می‌خواهم می‌رسم. باید صبور باشم و کم نیاورم. ما بچه‌های پایین شهر اصولاً این طوری هستیم. من سختی های زیادی کشیده‌ام و سعی می‌کنم تا رسیدن به خواسته‌ام تلاش کنم.
چهارشنبه تیم ملی با لبنان بازی می‌کند. از حریف چقدر شناخت دارید؟

فیلم بازی های شان را آنالیز کرده ایم. لبنان یک بار ما را در مسابقات مقدماتی غافلگیر کرد. اکنون وقت انتقام گرفتن از لبنان است. باید با تمام وجود بازی کنیم. البته تماشاگران هم باید به ما کمک کنند تا هر طور شده در این بازی به پیروزی برسیم. بازی مهمی است و می‌تواند مقدمه‌ای برای بردهای بعدی ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.

با دعوت از تو شماری از مهاجمان سابق تیم ملی خط خوردند. انگار جای بعضی‌ها را تنگ کرده‌ای؟!

نه، این طوری نیست. هرکسی جای خودش به تیم ملی دعوت می‌شود. روزهای زیادی هم من پشت خط بودم وحالا نوبت دیگران است. من گمان می‌کنم هربازیکنی آماده باشد در فهرست تیم ملی جا می‌گیرد.

 

جی لوید ساموئل

هافبک ترینیداد و توبایی استقلال سه شنبه شب به تهران برمی گردد.

جی لوید ساموئل که بعد از دیدار استقلال و پیکان به مرخصی رفته است، هنوز به ایران نیامده و طبق برنامه قرار است سه شنبه شب به ایران بیاید.

john benjamin williams

اسامی داوران دو دیدار اول استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، برنامه و اسامی داوران دیدارهای استقلال مقابل الریان قطر و العین امارات به شرح ذیل است:

چهارشنبه ۹ اسفندماه
الریان قطر- استقلال ایران، ساعت ۱۸:۵۰ به وقت تهران، ورزشگاه الریان
داور: جان بنجامین ویلیامز، کمک ها: جان متیو و هاکان آناز(هر سه از استرالیا)
داور چهارم: چاریمورات کوربانوف از ترکمنستان، ناظر مسابقه: کمل توکابا اوف از قرقیزستان و ناظر داوری: علی احمد از عربستان

چهارشنبه ۲۳ اسفندماه
استقلال ایران- العین امارات، ساعت ۱۹ به وقت تهران، ورزشگاه آزادی تهران
داور: والنتین کوالنکو، کمک ها: رافائل ایلیاسوف، مامور سیدکاسیموف(هر سه از ازبکستان)
داور چهارم: عزیز آسیموف از ازبکستان، ناظر مسابقه: سلیمان محمد از عربستان و ناظر داوری: عبدالرحیم عبدالرحمن از بحرین


Amir Ghalenoei (2)

«احتیاج به کمک هیچ کس ندارم» این جمله‌ای بود که امیر قلعه‌نویی در ابتدای حرف‌هایش به زبان آورد تا سرآغاز گفت و گویی با محوریت اتفاقات روزهای گذشته باشد.

می‌گوید اگر سالم کار کنی نیاز به کمک و حمایت هیچ کس نداری. در عین حال معتقد است که انتقاد‌های سازنده‌ای که در قبالش شده به شدت در رشدش تاثیر گذاشته است. اما هرگز نتوانسته انتقاد‌هایی که از دید خودش مغرضانه بوده را هیچ گاه در ذهنش حلاجی کند. با امیر قلعه‌نویی گفت و گو می‌کنیم سرمربی موفق استقلال و . مردی که شاید هم چند صباحی دیگر به تیم ملی بازگردد. خودش می‌گوید سیب را که به آسمان بیندازی تا به زمین برگردد هزار چرخ می‌خورد…

-صبح دوشنبه هفته قبل مصاحبه‌ای انجام دادید که ساعاتی بعد به برنامه نود کشیده شد؛ اتفاقی که غیر قابل پیش بینی هم نبود. بعد از آن شب دیگر مصاحبه‌ای از شما ندیدیم اما مردم دوست دارند بدانند که اصل ماجرا چه بود و چرا امیر قلعه‌نویی آن حرف‌ها را علیه خبرنگاران زد. اگر اینجا قدری موضوع را بشکافید و درباره اتفاقات آن شب توضیح بدهید ممنون می‌شویم

اولا که من نمیخواستم درباره این موضوع صحبت کنم واصلا قصد هم نداشتم مصاحبه‌ای را در این باره انجام بدهم. من علیه خبرنگاران نیستم. خبرنگارانی که با حقوق ۷۰۰-۸۰۰ هزارتومانی وبا زحمت و مشقت فراوان زندگی شان را در این اوضاع گرانی و تورم می‌گذرانند از نظر من بسیار محترم هستند. من از مشکلات خبرنگاران دقیقا اطلاع دارم و افراد سالم که سال‌ها است دراین حوزه فعالیت می‌کنند را به خوبی می‌شناسم. حرف من رو به همه نبود. مگر می‌شود همه را با یک چوب زد؟! حرف من خطاب به عده‌ای خاص بود. خودتان هم می‌دانید که همه جا آلودگی هست. در همین حرفه خبرنگاری هم معدود کسانی هستند که قلم‌شان آلوده است. من روی حرفم با آنها بود نه آنهایی که دارند با شرافت کار می‌کنند.

-اما جملاتی که شما استفاده کردید برداشت‌های گوناگونی را به دنبال داشت. شاید بعضی‌ها به دل گرفتند و تصور می‌کردند که روی سخن امیر قلعه‌نویی هستند. البته برخی هم بودند که به شما حق می‌دادند حرف تان را در رسانه‌ها بزنید.

آنهایی که حرف من را متوجه شدند نباید ناراحت بشوند و به دل بگیرند. اتفاقا آنهایی که ترور شخصیت نمی‌کنند و دارند سالم کار می‌کنند باید از حرف‌های من خوشحال باشند چون من گفتم برخی ها. مگر خودتان بارها در مطالب تان نمی‌نویسید گفته می‌شود، شنیده‌ایم، می‌گویند، بعضی‌ها و خیلی جملات شبیه به این، من هم گفتم بعضی‌ها. گفتم آنهایی که قلم شان ناپاک است. منظور من اینها بودند نه کسانی که با شرافت قلم می‌زنند. باور کنید اگر افراد سالم علیه من مطلب بنویسند نماز شکر می‌خوانم. در همین مطبوعات افراد سالمی هستند مثل آقای مدنی که من می‌دانم بچه‌مسلمان است، اهل نماز و روزه است و خدا را می‌شناسد. باور کنید اگر یک روز آقای مدنی علیه من مطلبی بنویسد سرم را می‌کوبم به دیوار چون می‌دانم امثال او بی دلیل چیزی را نمی‌نویسند. البته از این افراد با خدا در مطبوعات کم نداریم که ممکن است حتی من آنها را هم نشناسم. من می‌گویم اگر حرفی زده می‌شود باید با دلیل باشد. اگر چیزی را می‌نویسند باید با نیت پاک باشد. حرف من این است چون واقعا طی این سال‌ها مطالب زیادی که با غرض‌ورزی هم بوده علیه من نوشته شده است. بروید آرشیو روزنامه‌ها را ورق بزنید ببینید بعد از جام ملت‌ها که تیم ملی کشورمان به خاطر پنالتی حذف شد چند مقاله علیه من نوشته شده است. این همه علیه من نوشته شده و من حق ندارم حرفم را بزنم و از حقم دفاع کنم؟ جملاتی علیه من به کار رفته که علیه هیچ شخص دیگری نمی‌بینید. منظور من اینها هستند. کسانی که عدالت را رعایت نمی‌کنند هر حرف و جمله‌ای که دلشان خواسته نوشته‌اند.

-در آن گفت‌وگوی پر سر و صدا گفتید بعضی قلم به دستان اجنبی پرست هستند. بعد که استقلال بازی‌اش را مقابل پیکان برد برای تان تیتر زدند که امیر با یک اجنبی برد! حرفی که زدید قدری تناقض ایجاد کرد.

منظور من از اجنبی پرستی را متوجه نشدند. من می‌گویم باید با همه افراد یک جور برخورد کرد. منظورم این است که نباید چون یک شخصی چشم‌هایش آبی است با من چشم مشکی فرق داشته باشد. من برای همه آدم‌های دنیا ارزش و احترام قایلم. مگر خودم بارها نگفته‌ام که باید به دیگر کشورها رفت و علم فوتبال را از آنها یاد گرفت؟ مگر بارها و بارها نگفته‌ام که باید تعامل داشت؟ بروید در آرشیو روزنامه‌ها وسایت‌ها ببینید قطعا حرفم را تایید می‌کنید. در همین استقلال من دو بازیکن خارجی گرفته ام. آنها را قبل از فصل هم جذب کرده ام. در سپاهان و تراکتور هم که بوده‌ام بازیکن خارجی کم نداشتم. ابراهیم توره زمان من آقای گل لیگ شد. من ضد خارجی‌ها نیستم این هم یک برداشت غلط است که از حرف‌های من دارند. اگر این طور بود برای گذراندن دوران مربیگری و افزایش تجربه به خارج نمی‌رفتم و از این همه بازیکن خارجی در جاهای گوناگون استفاده نمی‌کردم. می‌گویم وقتی با من بعد از جام ملت‌ها آن طور برخورد شد چرا با دیگران نمی‌شود. این حرف آیا اشکالی دارد؟ الان به نظر شما آیا اوضاع تیم ملی خوب است؟ اگر خوب است بگویید… چه طور می‌شود تیمی که در ۵ بازی تنها ۲ گل می‌زند اوضاعش خوب باشد و کسی هم صدایش در نیاید. با همه این حرف‌ها اما بازهم می‌گویم باید به تیم ملی کمک کرد و باید به کروش یاری رساند و به تصمیم‌هایش احترام گذاشت چون این تیمی که در اختیار کروش قرارگرفته تیم ملی کشورمان است.

-همه این اتفاقاتی که طی این چند روز رخ داده همچنان معتقدید که باید به کروش کمک کنیم؟

بله، ۱۰۰ سال دیگر هم می‌گویم بله. کروش سرمربی تیم ملی است. او هم اینجا غریب است وباید کمکش کنیم. اگر من آن حرف‌ها را زدم و گفتم چرا اشکال تیم ملی نوشته نمی‌شود برای کمک به فوتبال بود. حرف من این است که همیشه باید به طور عادلانه انتقاد کنیم. اگر انتقادها عادلانه بود که الان وضع تیم ملی این طوری نمی‌شد. به نظر من اوضاع تیم ملی خوب نیست و تازه نقطه قوتش را هم گرفته‌ایم.

-منظورتان مهدی رحمتی است؟!

بله، مهدی نقطه قوت و ستون تیم ملی است. به خدا این را از ته دل می‌گویم. مهدی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده. بروید بازی‌ها را مرور کنید. ببینید ما در خط دفاع چه وضعیتی داریم و در خط حمله اوضاع چه طور است. ۵ بازی ۲ گل خوردیم و ۵ بازی ۲ گل زدیم. به نظر شما کدام بد است؟ خب همه می‌دانند که خط حمله ما خوب کار نکرده. یکی از دو گل را هم نکونام زده که در خط هافبک بازی می‌کند. من می‌گویم این چیزها باید نوشته شود. به خدا اگر ننویسیم تیم ملی در خط حمله مشکل گلزنی دارد هیچ کمکی به کروش نکرده‌ایم. اگر تیم ملی کشورمان را دوست داریم باید به این چیزها اشاره کنیم.

-درباره خداحافظی مهدی رحمتی و سیاست شما نگاه‌های متفاوتی وجود دارد. برخی معتقدند چرا امیر قلعه‌نویی که یکی از بزرگان این فوتبال محسوب می‌شود پا درمیانی نمی‌کند تا رحمتی به تیم ملی برگردد.

من بزرگ این فوتبال نیستم. به روح مادرم قسم می‌خورم چنین احساسی ندارم. به من نگویید بزرگ فوتبال. بزرگ فوتبال حشمت مهاجرانی است، بزرگ فوتبال منصورپورحیدری است. بزرگ فوتبال داریوش مصطفوی است. علی پروین بزرگ این فوتبال است من کی هستم بین این همه بزرگ. من هیچی نیستم!

-به هرحال بخشی از تاریخ فوتبال این مملکت را رقم زده‌اید. با شما خاطرات زیادی در این فوتبال هست که هیچ وقت پاک نخواهد شد. شاید خیلی‌ها دوست داشتند امیر قلعه‌نویی می‌رفت و با مهدی رحمتی درباره بازگشت به تیم ملی حرف می‌زد

خب، من معتقدم که کروش در ماجرای مهدی رحمتی قدری عجله کرد. اگر فرض را بر این بگیریم که کمی فوتبال می‌دانم! معتقدم که مهدی رحمتی ستون تیم ملی است. موضوع رحمتی باید مدیریت می‌شد. خود کروش هم نباید زود تصمیم می‌گرفت. من فکر می‌کنم اگر کروش با رحمتی نشستی را برگزار می‌کرد و در آن نشست همه حرف‌ها زده می‌شد ماجرا این طوری پیش نمی‌رفت. ما به دروازه‌بان تیم ملی کم لطفی کردیم. زمانی که من به استقلال آمدم منافع استقلال را در نظر گرفتم. شاید یک مربی با یک بازیکن دیگر مشکل داشته باشد اما وقتی نام تیم ملی یا استقلال که مردم پشت آنها هستند وسط می‌آید آدم باید از خودش بگذرد. من در استقلال این کار را با نشست‌ها و جلسات برادرانه‌ای که انجام شد حل کردم و کروش هم باید این کار را می‌کرد. تیم ملی از نظر من یک وظیفه اخلاقی و شرعی است. امیدوارم در آینده مشکل با تعامل و برادری حل بشود اما درباره پاسخ سوال شما باید بگویم اینکه من وساطتت کنم شاید صحیح نباشد. تیم ملی مدیر و سرمربی دارد. حس می‌کنم خودشان بخواهند می‌توانند این موضوع را حل کنند و آنقدر بزرگ در این فوتبال هست که نوبت به من نرسد.

-لیست تیم ملی اعلام شد. از استقلال ۵ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که نام مهدی رحمتی هم همانطور که پیش بینی می‌شد بین دعوت شده‌ها نیست. در این میان پرسپولیسی‌ها به لیست کروش خیلی معترض هستند. آنها معتقدند که جای یکی دو بازیکن شان در لیست تیم ملی دیده نمی‌شود.

مسوول فنی تیم ملی خود کروش است. در همین روزنامه شما درباره برخی کارهای من انتقاد شده است. مثلا ماجرای بازی کردن حنیف در خط حمله تیم ملی. حرف من این است که تا وقتی مربی هست دیگران نباید در کارش دخالت کنند. اگر من روزی عمران زاده را به خط حمله می‌برم به خاطر دید خودم است و خودم هم پاسخگوی آن هستم. شما نظرتان را می‌گویید اما اول و آخر من پاسخگو هستم. تیم ملی هم سرمربی دارد. به اعتقاد من باید دست کروش را باز بگذاریم ضمن اینکه معتقدم در کشور ما جوان‌های با استعداد کم نیستند اما سرمربی تیم ملی چیزهایی می‌داند که این لیست را اعلام می‌کند. از نظر من باید به لیست کروش احترام گذاشت. هرکسی مسوول است باید به افکار و عقایدش احترام گذاشت اما درباره ماجرای رحمتی معتقدم که کروش باید نقطه قوتش را به تیم ملی دعوت می‌کرد اما در حال حاضر من به‌عنوان همکار کروش باید دور وبرش را آرام کنم چون پای مملکتم وسط است. الان لیست تیم ملی اعلام شده و عده‌ای مخالف و عده‌ای موافق دارد. این دیگر به خود کروش مربوط است که از چه بازیکنانی استفاده کند. انتقاد وقتی خوب است که سازنده باشد اما از حد که بگذرد بد می‌شود. الان هم شرایطی نیست که بعضی‌ها بخواهند به لیست کروش ایراد بگیرند. به هرحال او تفکرات خودش را دارد مثل من که در استقلال تفکرات خودم را دنبال می‌کنم.

-آقای قلعه‌نویی پاسخ‌های شما نشان می‌دهد که آنطور هم که تصور می‌شد مخالف کروش نیستید. الان حرف از حمایت می‌زنید در حالی که شاید با به کار بردن آن جمله: «اجنبی پرست» شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند که شما مخالف چشم آبی‌ها هستید.

حرف من را متوجه نمی‌شوند. نمی‌دانم به چه زبانی بگویم. منظور من اجنبی پرستی بود نه اینکه با خارجی‌ها مشکل داشته باشم. حرف من این است که چون یکی خارجی است به خاطرش سکوت نکنیم و از گفتن واقعیت‌ها نترسیم. نتایجی که من در تیم ملی گرفتم آنقدر بد نبود که آن همه من را کوبیدند. من می‌گویم اگر سال‌ها است دارند علیه امیر قلعه‌نویی مطلب می‌نویسند یک بار هم آنهایی که عدالت را از یاد برده‌اند درباره مشکلات تیم ملی در خط حمله بگویند. امیدوارم منظور من را بفهمند. الان هم دوباره تکرار می‌کنم که باید هوای تیم ملی مملکت‌مان را داشته باشیم و به تصمیم‌های کروش احترام بگذاریم.

-فکر می‌کنید تاکنون درباره استقلال این عدالت نوشتاری در قبال شما رعایت شده است؟

نمی‌بینم کسی درباره برنامه‌ریزی لیگ چیزی بگوید و مجبورم خودم از آقای تاج سوال‌هایی را بپرسم. بروید برنامه‌ای که برای استقلال تنظیم شده را مرور کنید به نکاتی دست می‌یابید که برای من جای سوال دارد. چرا ما قبل از دربی یک روز دیرتر از سایر تیم‌ها استراحت کردیم؟ ما روز شنبه به مصاف ملوان رفتیم و در سفر هم بودیم. بالطبع فرصت زیادی برای استراحت نداشتیم و با همان شرایط در دربی بازی کردیم. ما به سازمان لیگ نامه زدیم که برنامه قدری تغییر کند اما هیچ پاسخی به نامه ما داده نشد. چرا این اتفاقات رخ می‌دهد و کسی هم درباره آن چیزی نمی‌گوید؟ فرق استقلال با دیگر تیم‌ها چیست؟ تازه صدای مان هم در نیامده و رفتیم و با آن وضعیت که کمتر کار تمرینی داشتیم مقابل پرسپولیس بازی کردیم. الان هم یک اتفاق دیگر رخ داده و آن زمان برگزاری بازی ما با راه‌آهن است.

-اینطور که برنامه را اعلام کرده‌اند باید ۲ روز بعد از بازی مقابل لبنان با راه‌آهن بازی کنید اما بازی پرسپولیس با نفت تهران یک روز بعد از شما است.

بله، دقیقا همینطور است. قبل از دربی که کمتر استراحت کردیم حالا هم باید ۲ روز بعد از بازی تیم ملی، از ملی‌پوشان‌مان استفاده کنیم. نمی‌دانم شاید اگر دوباره نامه بزنیم و از مسوولان بخواهیم بازی ما را عقب بیندازند باز هم نامه ما را بی پاسخ بگذارند. تیم ما به شدت تحت فشار است و امیدوارم آقای تاج جواب قانع کننده‌ای برای برنامه‌ریزی‌هایش داشته باشد. حس می‌کنم عدالت درباره استقلال رعایت نمی‌شود برای همین دیگر نتوانستم تحمل کنم. یکی باید از حق ما دفاع کند. چه طور همه برنامه‌ها به ضرر ما است؟!

-اما به نظر می‌رسد این برنامه‌ریزی‌ها خللی در حرکت شما ایجاد نکرده است. شما که ماندن در صدر جدول را خوب یادگرفته اید و به قول خودتان فن آن بالا ماندن را می‌دانید. استقلال بعد از دربی خوب جلو رفت و الان ۳ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. بعضی‌ها می‌گویند این جام هم مال امیر قلعه‌نویی است.

اولا بگویم که همه چیز را از خدا خواسته‌ام و نه بنده‌اش. البته برای آدم‌های سالم، متعهد، متدین همیشه احترام قایلم و سعی کردم از حرف‌های بزرگان چیز یاد بگیرم. درباره قهرمانی استقلال هم خیلی زود است من حرف بزنم. بازی به بازی جلو می‌رویم. هفته بعد با تیم راه‌آهن بازی داریم که تیم بسیار خوبی هم هست. تمام توجه من به این بازی است و چون بازی به بازی جلو می‌رویم موفقیم. نباید فرض کنیم چون حالا در صدر جدول قرار داریم پس قهرمانیم

[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:5 ] [ A--A ]

 

ghalenoei , fatolah zade

مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی را با سرمربی تیم برگزار کرد.

به گزارش آبیته به نقل از اوج نیوز،امیر قلعه نوعی ظهر روز شنبه با حضور در دفتر فتح الله زاده با وی درباره مسائل مختلف گفت و گو کرد.

سرمربی استقلال ضمن ارائه گزارشی از روند تیم ،برنامه های استقلال در تعطیلات را تشریح کرد.

یکی دیگر از موارد بحث شده در این نشست درباره نحوه پرداخت های بازیکنان بود که قرار است طی روزهای آتی نسبت به این مهم اقدام شود

[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:1 ] [ A--A ]

 


 
 

فرزاد حاتمی در مورد بازی روز گذشته مقابل پیکان عنوان کرد: به دلیل بارش باران شرایط خاصی در این بازی پیش آمد اما تلاش خود را کردیم تا بتوانیم به ۳ امتیاز برسیم. البته دو تیم بازی روانی را به نمایش گذاشتند. شاید اگر باران نمی بارید می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

وی در خصوص اینکه تصور می شد پیکان با هدایت فیروز کریمی متحول تر شده بازی کند، گفت: او که نمی توانست در یک روز تحولی ایجاد کند و به قول خود فیروز کریمی نمی شد شق‌القمر کند.

این بازیکن در خصوص اینکه در نیمه اول فروغ لازم را نداشت، گفت: وقتی در فاز هجومی چند بازیکن خوب نباشند تاثیر خود را روی بقیه می گذارد اما نیمه دوم پیکان بازتر شد و توانستیم دو گل دیگر بزنیم.

حاتمی در خصوص اینکه چه میزان برای حضور در تیم ملی شانس دارد گفت: نمی دانم چه بگویم. هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم اگر به تیم ملی دعوت شوم سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

وی در ارتباط با اینکه از شرایط خود در استقلال راضی است یا خیر اظهار داشت: از شرایط فنی راضی هستم اما از نظر مالی اذیت می شوم. از وقتی به استقلال آمده ام یک هزار تومانی نگرفته ام و به احترام و علاقه ای که به امیر قلعه نویی داشتم به این تیم آمدم و تاکنون هم حرفی نزده ام. امیدوارم مسئولانی که باید به استقلال کمک کنند هر چه زودتر فکری به حال این تیم کنند. بازیکنی مثل کیانوش رحمتی یک سال و نیم است پولی نگرفته و این اجحاف در حق چنین بازیکنانی است

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:45 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 683
بازدید ماه : 1811
بازدید کل : 184268
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا