وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: امشب به نتيجه خيلي خوبي در اهواز رسيديم که در اين سالها هرگز چنين نتيجه اي را رقم نزده بوديم.

 

تيم فوتبال استقلال تهران شامگاه پنجشنبه در آخرين بازي هفته پنجم ليگ برتر باشگاههاي ايران با نتيجه چهار بر يک ميزبان خود، تيم فوتبال فولاد خوزستان را شکست داد.
پرويز مظلومي که در خاتمه اين مسابقه با خبرنگاران در اهواز گفت وگو مي کرد، با اشاره به اينکه دو تيم بازي خوبي از خود ارايه دادند، اظهارداشت: وقتي خيلي زود گل مساوي را دريافت کرديم، شيرازه تيم ما داشت بهم مي ريخت اما بازيکنان تيم استقلال بخود آمدند و دوباره در جريان بازي قرار گرفتند.
وي اضافه کرد: در نيمه اول مسابقه هدف ما شناسايي تاکتيک فولاد بود زيرا آنان با ارسال هاي بلند کار تيم ما را مشکل کرده بودند.
مظلومي افزود: در نيمه دوم با تبديل يک هافبک دفاعي به دو هافبک دفاعي تا اندازه اي توانستيم تاکتيک تيم فوتبال فولاد را خنثي و در پي آن با تغييراتي که در تيم داده شد بازي را در اختيار گرفتيم و توانستيم به آنچه که مي خواهيم نايل شويم.
وي با اشاره به اينکه فولاد هم در اين مسابقه خوب ظاهر و صاحب موقعيتهايي شد گفت: در عين حال، بازيکنان ما به آنان اجازه ندادند از اين فرصتها استفاده کنند و در عوض، اين بازيکنان تيم استقلال بودند که توانستند فرصتهاي خود را به گل تبديل کنند.
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در خاتمه با اظهار رضايت از بازيکنان خود گفت: بازيکنان ما امشب در اهواز به نتيجه اي رسيدند که در اين سالهاي گذشته هرگز به آن نرسيده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 455
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1234
بازدید ماه : 1197
بازدید کل : 187212
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا