وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میداوودی-استقلال آنلاینمهاجم استقلال تهران گفت: دیدار با تراکتورسازی مسابقه ای برای حفظ صدرنشینی است و نباید سه امتیاز این مسابقه را فدای دربی تهران کنیم.

میلاد میداودی در خصوص بازی آینده استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: در دو هفته اخیر به دلیل غیبت ملی پوشان و مصدومان فقط با چند بازیکن تمرین می کردیم اما با این وجود سعی می کنیم که هر سه امتیاز بازی با تراکتورسازی را به دست آورده و صدرنشین لیگ برتر باقی بمانیم.

میداودی ادامه داد: با توجه به فاصله یک امتیازی با تراکتورسازی، هدف ما کسب پیروزی است و نباید امتیازات این دیدار را فدای دربی تهران کنیم. حریف تبریزی همانند استقلال از مربیان و بازیکنان باتجربه ای سود می برد و فکر می کنم که هواداران باید منتظر بازی زیبایی باشند.

مهاجم استقلال در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل تیم گروه ملی استقلال صنعتی خوزستان و اینکه برابر تیم سابقش از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کرده است، توضیح داد: تیمی که شنبه شب با آن بازی داشتیم، کمتر از دو ماه پیش تشکیل شده و متعلق به کارخانه گروه ملی فولاد است. اینکه عنوان می شود برابر تیم سابقم گل زده ام صحیح نیست چون تیم سابق من استقلال اهواز است که بیش از 60 سال قدمت دارد و هنوز هم با همین اسم فعالیت می کند.

میداودی افزود: نتیجه دیدار با گروه ملی اهمیت نداشت چرا که استقلال در غیاب 12 بازیکن ملی پوش و مصدوم بازی می کرد و فقط می خواستیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم. بچه های ما با کاورهای سبزرنگ در زمین حاضر شدند و از دروازه های چرخ دار متحرک برای بازی استفاده کردیم. حتی آقای مظلومی با لباس شخصی از دور نظاره گر بود و نه قبل از بازی و نه بین دو نیمه در تعیین ترکیب یا مسائل دیگر دخالتی نداشت.

میلاد میداودی همچنین وضعیت آمادگی اش را مطلوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر بدنم آماده تر شده و فکر می کنم تا دو-سه هفته دیگر به آمادگی کامل خواهم رسید. حدود 9 ماه از میادین دور بوده ام و اکنون که برگشته ام، نیاز به فرصت دارم تا ثابت کنم که همان میلاد میداودی سابق هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 450
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1229
بازدید ماه : 1192
بازدید کل : 187207
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا