وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شیرزاد - استقلال آنلاینهافبک تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد، تراکتورسازی بازی سخت و دشواری مقابل این تیم پیش رو دارد و گفت: جمعه روزی به یادماندنی و فراموش نشدنی در فوتبال ما خواهد شد.

جواد شیرزاد ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر گفت: این جمعه، جمعه‌ای فراموش نشدنی برای فوتبال ما خواهد بود و مطمئنا هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی از یک بازی جذاب و زیبا لذت خواهند برد.

وی درادامه افزود: با توجه به عدم حضور ملی پوشان در تمرینات این هفته نتوانستیم به طور کامل کارهای تاکتیکی موردنظر کادر فنی را انجام دهیم اما جای نگرانی نیست چرا که آنها بازیکنان باتجربه‌ای هستند و با توجه به حضور در اردوی تیم ملی از هر نظر آماده همراهی تیم در بازی با تراکتورسازی هستند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال، تراکتورسازی را تیمی خوب و باریشه خواند و خاطر نشان کرد: تیم تراکتورسازی به همراه هواداران خود به ورزشگاه آزادی خواهد آمد تا با کسب امتیاز و با دستی پر به تبریز بازگردد اما با توجه به شرایطی که استقلال دارد فکر نمی کنم آنها به هدفی که دارند، برسند.

شیرزاد حضور امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی تبریز را یکی از نقاط قوت این تیم خواند و گفت: با توجه به شناخت کادر فنی تراکتورسازی از استقلال، این تیم در بازی روز جمعه به دنبال آن است که از کوچکترین اشتباه ما استفاده کرده و به گل برسد.

وی با اشاره به روحیه بالای بازیکنان تیم استقلال گفت: در پنج هفته ابتدایی لیگ توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و صدرنشین شویم که این مسئله باعث می شود تا با یک روحیه خوب به مصاف تراکتورسازی برویم. ما آماده رویارویی با تراکتورسازی هستیم و مربیان و بازیکنان این تیم باید خود را برای یک دیدار طاقت فرسا آماده کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18:45 روز جمعه در چارچوب دیداری از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 923
بازدید ماه : 886
بازدید کل : 186901
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا