وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استقلال آنلاین-مظلومیاز هواداران استقلال می خواهد تا زودتر از شروع بازی به ورزشگاه بروند و سکوهای ورزشگاه را پر کنند.

یک در خواست ویژه از هواداران استقلال دارد و می گوید:«از همه هوادران می خواهم که فردا ورزشگاه را یک پارچه آبی پوش کنند.»او که می خواهد تا از تمام ابزارهای لازم برای شکست دادن تراکتور سازی استفاده کند این را می گوید و ادامه می دهد:« خوشبختانه امسال هواداران ما خیلی پرشور بوده‌اند و در بازیهای معمولی نزدیک به 70 هزار نفر ما را حمایت کرده‌اند و مطمئنا برای این بازی که سنگین‌تر است هواداران بیشتری خواهند آمد. امیدوارم آنها زودتر به ورزشگاه بیایند و در طول بازی هم به هیچ وجه وارد حواشی نشوند و فقط استقلال را تشویق کنند.»
او که در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تراکتور سازی حرف می زد درباره‌ی انتقاد یکی از خبرنگاران به برخورد بد او با اصحاب رسانه در یکی از تمرین‌های استقلال گفت:« من همیشه سعی کرده‌ام که تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشم و همه‌ی خبرنگاران را هم به یک چشم می‌بینم. اگر اتفاقی هم افتاده یک سوء تفاهم بوده چرا که خود من ارادت خاصی به خبرنگاران دارم.»
وی درباره‌ی این که بازی استقلال و تراکتورسازی از حساسیت‌های زیادی برخوردار است، گفت:« این حساسیت به خاطر حضور شخص خاصی نیست. به هر حال تراکتورسازی رقیب ماست. آنها امسال بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و مثل همیشه از هواداران پرشوری هم برخوردارند. ما تنها به عنوان یک رقیب به تراکتورسازی نگاه می‌کنیم و می‌دانیم با توجه به اینکه ما میزبان هستیم مطمئنا 90 تا 100 هزار استقلالی فردا به ورزشگاه خواهند آمد و امیدوارم که با حضور پرشور آنها بتوانیم یک بازی زیبا را انجام دهیم و 3 امتیاز مسابقه را هم به دست بیاوریم.»

مظلومی با اشاره به این که تیمش در چند روز گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده گفت: «ما در این سه هفته شرایط سختی داشتیم چرا که تیم‌مان نصفه ونیمه بود و در حقیقت با این تیم نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. البته این همیشه یکی از آرزوهای من بوده که بازیکنانم ملی‌پوش باشند اما گذاشتن اردوهای تیم ملی در یک چنین زمان‌هایی این مسائل را هم به وجود می‌آورد. ما شش ملی‌پوش به همراه سه مصدوم دیگر در تیم داریم. این کمی کار ما را سخت می‌کند، در حالی که رقیب ما در این چند روز بازیکنانش را به طور کامل در اختیار داشته اما ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم و با توجه به تمرین‌هایی که در این چند روز داشته‌ایم امیدواریم که تیم خوبی را روانه میدان کنیم و با پشتوانه‌ی هواداران به پیروزی برسیم.»

وی ادامه داد:« البته نمی‌دانم چرا در این چند روز روی موضوع حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه مانور داده‌اند. همه می‌دانیم که تبریز با همه‌ی شهرها تفاوت دارد و در ورزشگاه یادگار امام تبریزی‌ها دو هوادار تیم مقابل را هم راه نمی‌دهند! در بازی فصل گذشته یادم می‌آید که تنها 10 استقلالی آن هم در جاهای دور ورزشگاه حضور داشتند. اما قانون چیز دیگری می‌گوید. بر اساس قانون 10 درصد از ورزشگاه در اختیار تیم میهمان قرار می‌گیرد که 10 درصد از ورزشگاه آزادی هم می‌شود 9 هزار نفر. من امیدوارم که تراکتورسازی و مدیرعامل این تیم، جعفری که در این چند روز مصاحبه‌های زیادی انجام داده این موضوع را در بازی برگشت رعایت کنند و با انجام برنامه‌ریزی‌های خاص شرایط را برای حضور هواداران استقلال در ورزشگاه فراهم کند.»

سرمربی استقلال با بیان اینکه در این فصل نبود دو، سه بازیکن ضرری به تیمش وارد نمی‌کند گفت:« ما از تراکتورسازی شناخت د‌اریم. هر چند بازیکنان ملی‌پوش‌مان خسته هستند اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در بازی فردا به ما کمک کنند. ما هنوز ولید علی را در اختیار نداریم و تیموریان هم که با ما نخواهد بود و وضعیت مهدی رحمتی و کیانوش رحمتی هم امروز پس از تستی که از آنها می‌گیریم مشخص خواهد شد. احتمال بازی کردن کرار جاسم هم 50 -50 است.»


مظلومی درباره‌ی مطرح شدن بحث دلالی در فوتبال ایران و ریشه‌یابی این موضوع نیز گفت:«‌ آن چیزی که برنامه‌ی 90 از دلالی در فوتبال ایران نشان داد تنها یک درصد از موضوع بود. البته در لیگ برتر در چند سال گذشته نظارت‌ها خیلی بیشتر شده و همه‌ی جابه‌جایی‌ها از طریق ایجنت‌ها و نمایندگی‌های رسمی انجام شده و دیگر وضعیت به گونه‌ای است که در لیگ برتر به سختی دلال‌ها می‌توانند کار کنند. این مشکلات بیشتر در تیم‌های پایه رخ می‌دهد و اصلا به خاطر همین است که تیم‌های پایه‌ی ما در چند سال گذشته ضعیف شده‌اند. متاسفانه در فوتبال ما عرضه و تقاضا برابر نیست و در شرایطی که بازیکنان با استعداد زیادی وجود دارند اما در باشگاه‌های‌مان جای کافی برای آنها نیست.در همین آکادمی استقلال بعضی مواقع می‌بینیم که افرادی به اسم مسوول از فوتبالیست‌ها سوء استفاده می‌کنند، درحالی که مسوولان رسمی آکادمی استقلال چند ماه است حقوقی نگرفته‌اند. فتح‌الله زاده حساسیت زیادی روی آکادمی دارد اما اگر هم بحثی بوده خارج از آکادمی بوده و مطمئنا همه چیز در درون آکادمی کنترل می‌شود.»

مظلومی در پایان نشست خبری‌اش گفت:« متاسفانه در فوتبال ایران مربیان کمتر از بازیکنان پول می‌گیرند و حتی در زمان پرداخت هم سهم مربیان کمتر است. فوتبال ما کاملا بازیکن سالار است وشما می‌بینید که به راحتی مربی‌ها عوض می‌شوند اما بازیکنان این گونه نیستند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 966
بازدید ماه : 929
بازدید کل : 186944
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا