وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خسرو حیدری در نشست خبری پیش از بازی فردای استقلال با سایپا اظهار داشت: هفته گذشته یکی از بهترین دربی‌ها را دیدیم. با تمام استرس بازی خوبی بود اما این مسابقه به تاریخ پیوست و ما آماده‌ایم مقابل سایپا یک نتیجه خوب بگیریم.

 

وی افزود: این مهم است که با نتیجه گرفتن خود را از سایر رقبا دور کنیم هر چند که سایپا تیمی است که روز به روز بهتر شده و مربی خوبی هم دارد. فکر می‌کنم بازی راحتی نداریم.

 

خسرو حیدری ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم که هواداران همانطور که در دربی ما را حمایت کردند در این مسابقه نیز ما را تنها نگذارند و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

 

این بازیکن در خصوص اینکه تفاوت بازی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا چیست و استقلال چه شرایطی برای این مسابقات دارد گفت: در این چند سال که در لیگ قهرمانان بازی کرده‌ام متوجه شده‌ام بازی در آسیا مشکل‌تر از داخل است. چون همه تیم‌ها با انگیزه زیادی وارد مسابقات می‌شوند. استقلال هم متأسفانه در این چند سال در دور بدشانسی بوده و 2 سال قبل هم که به مرحله حذفی راه پیدا کرد باخت اما امسال فکر می‌کنم ابتدا باید در لیگ به قهرمانی دست پیدا کنیم و همچنین در آسیا با اقتدار بالا رویم. اگر بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم در ورزشگاه آزادی مسابقه حذفی را برگزار می‌کنیم و از این طریق تا حدود زیادی سال آینده برای قهرمانی استقلال را خواهید دید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 310
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1089
بازدید ماه : 1052
بازدید کل : 187067
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا