وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

پرويز مظلومي پس از برتري 3 بر صفر در ديدار دوستانه مقابل استقلال قشم عنوان كرد: خوشحال هستم كه به اين منطقه خوش آب و هوا آمده‌ايم و چند روزي را ميهمان منطقه آزاد قشم هستيم.
وي افزود: هدف ما از اين ديدار دوستانه برد و باخت نبود و تنها براي سنجيدن توانايي‌ها و آمادگي بازيكنان به ميدان رفتيم. البته چمن مصنوعي ورزشگاه كمي مشكل داشت ولي با اين وجود از بازيكنان راضي هستم و از آنها به خاطر گوش دادن به مسائل تاكتيكي تشكر مي‌كنم.

مظلومي با اشاره به اينكه اين تيم متعلق به تمام مردم ايران است گفت: استقلال فقط به طرفداران تهراني تعلق ندارد. اين تيم متعلق به مردم ايران است و در صورتي كه فرصت‌هايي نصيب ما شود در ديگر شهرها نيز اردو خواهيم زد. ...()



نظرات شما عزیزان:

ahmadreza
ساعت13:55---23 خرداد 1390
با عرض سلام خدمت دوست عزیزم یا عضویت در وبلاگ ما از امکانات متعدد برخوردار شو....اگه میخوای لینکت کنم عنوانت را برام بفرست....وبلاگ هنوز در مرورگرها قرار نگرفته

MOHSEN
ساعت13:10---23 خرداد 1390
سلام به شما دوست عزيز

مي خواي يه راه 100%تضميني بهت نشون بدم که بتوني آمار وبلاگتو بالا ببري

اين کار خيلي سادست فقط 3 مرحله داره تا تو بتوني در روز بيش از 3000 بازديد واقعی از وبلاگت داشته باشي اين کار رتبه شمارو در موتور جستجوگر گوگل هم بالا مي بره به صورت کاملا? قانوني!!!

مرحله(1):بايد به لينک زير مراجعه کني و ثبت نام کني به صورت رايگان

http://new.rankfa.com/?ref=13678
مرحله(2):بعد از ثبت نام به ايميلت يه پيام مياد،توي پيام يه لينک وجود داره روي اون لينک کليک ميکني بعد رمزی رو که موقع ثبت نام بهش دادی رو وارد میکنی؛دیگه ثبت نام تکمیل شده

مرحله(3):حالا يه سايت برات باز ميشه؛ديگه کاري نمونده توی اين سايت یه قسمت(شروع بازدید اتوماتیک)وجود داره روی این گزینه کلیک میکنی برات هر 22ثانيه 3.5 امتياز ثبت ميکنه و هر امتياز برابر يک بازديد از وبلاگ شماست فقط يادت باشه براي کسب امتياز بيشتر نبايد سايت رو ببنديد به همين سادگي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 856
بازدید ماه : 819
بازدید کل : 186834
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا