وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
بعد از خرید علی حمودی و جاسم کرار، حالا علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال به دنبال جذب سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه سپاهان می‌باشد. رحمتی که سابقه پوشیدن پیراهن آبی‌پوشان را هم دارد دوباره مدنظر این باشگاه تا به این تیم بپیوندد.

از قرار معلوم گفته می‌شود پرویز مظلومی خطاب به علی فتح‌الله‌زاده گفته از میان رحمتی، محمدی و گردان، یکی‌شان باید جذب استقلال شود. با این حال گفته می‌شود اگر قرارداد رحمتی نهایی شود، محمد محمدی قراردادش با استقلال را تمدید نخواهد کرد.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود قرارداد پیشنهادی رحمتی به استقلال 800 میلیون تومان می‌باشد که این رقم رکورد بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را می‌شکند. حال باید دید علی فتح‌الله‌زاده که به طور شفاهی با این بازیکن به توافقات اولیه رسیده است، آیا برسر این مبلغ قرارداد پیشنهادی رحمتی که 800 میلیون تومان است، به توافق خواهد رسید یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید در چند روز آینده چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال خواهد افتاد. آیا محمدی قراردادش را تمدید خواهد کرد یا رحمتی و گردان به استقلال خواهند آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:6 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 253
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1032
بازدید ماه : 995
بازدید کل : 187010
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا