وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
يكي از سايت‌هاي خبري اعلام كرد كه شما از استقلال كنار مي‌رويد؟
اول از همه بگويم من به آن سايت زنگ زدم و از آنها پرسيدم كه اين مطلب را از كجا آورديد. آنها حتي از قول من مصاحبه هم زده‌اند، اما جواب درست و حسابي نشنيدم. به همين خاطر باز هم اعلام مي‌كنم با قدرت به كارم ادامه مي‌دهم و تا قهرمان نشوم از استقلال نمي‌روم. شايد صحبت‌هايي را كه آقاي فتح‌الله زاده انجام داده باعث شده برخي‌ها دچار سوء تفاهم شوند و از اين اتفاقات تحليل‌هاي خود را بنويسند. يعني واقعا شما از هيچ اتفاقي ناراحت نيستيد؟
نمي‌توانم به خاطر ماندن در استقلال دروغ بگويم، چون در مرام و ذات من نيست. طرز تفكر خودم اين است كه بايد استقلال اين فصل را قهرمان كنم و مسلم بدانيد همه انتقادات را مي‌پذيرم به شرط آنكه همه چيز براي ما مهيا باشد. همه مي‌دانند كه من به زور چسبيده به اين فوتبال نيستم و تا روزي كه توان دارم براي كاري كه انجام مي‌دهم ارزش قائلم.

* مگر مهيا نيست؟
هنوز همه چيز مهيا نيست. البته سوء‌ تفاهم نشود، من نمي‌گويم كه مسئولان باشگاه استقلال كوتاهي مي‌كنند، بلكه مي‌بينم مسئولان اين تيم به خصوص شخص فتح‌الله زاده دوندگي زيادي مي‌كند كه پول به اين تيم تزريق شود. ما بلاتكليف هستيم. چون وزارت ورزش و جوانان تشكيل نشده و بازيكنان ما پول‌هاي خود را دريافت نكردند. اميدوارم مسئولان هر چه سريع‌تر تصميم بگيرند چون تا زماني كه سعيدلو حق امضا داشت، به ما كمك كرد. جا دارد از زحمات ايشان تشكر كنم كه تلاش زيادي براي كمك به تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس داشت، اما اميدوارم زودتر وزير ورزش معرفي شود.

* شنيده مي‌شود فردا آقاي سجادي وزير ورزش مي‌شود؟
اميدوارم كه زودتر اين اتفاق بيفتد و ورزش از بلاتكليفي درآيد. اكنون همه فدراسيون‌ها براي اعزام به كشورهاي مختلف نياز به پول دارند و با مشكل اعزام تيم‌هاي خود مواجه هستند، ولي مشكل‌شان حل نشده است. در حال حاضر برخي از بازيكنان براي تمديد قرارداد پول‌هاي خود را مي‌خواهند و مي‌ديدم تا زماني كه فتح‌الله‌زاده در ايران بود، چه تلاشي مي‌كرد تا پول به باشگاه تزريق شود.

* ظاهرا از صحبت‌هاي سرپرست باشگاه استقلال به خاطر اينكه گفته تا نيم فصل به شما فرصت مي‌دهد، دلگير هستيد؟
هر مدير عامل و سرپرستي حق دارد مربي را عوض كند. آقاي فتح‌الله زاده در مصاحبه خود اشاره كرد كه نسبت به گذشته صبور شده و تا نيم فصل صبر مي‌كند و عملكرد مربي را مي‌سنجد. اي كاش اين مسئله رسانه‌اي نمي‌شد و شما نمي‌دانيد كه از ديروز چند نفر با من تماس گرفتند و گفتند مگر آقاي فتح‌الله‌زاده اولتيماتوم داده است. اين صحبت ايشان تا نيم فصل به من فرصت مي‌دهند را تمام كانال‌هاي تلويزيوني در اين دو روز پخش كرده‌اند و اي كاش اين حرف‌ها بين ما رد و بدل مي‌شد.

* دلخوري‌تان رسانه‌اي شدن اين موضوع است؟
روزي با آقاي فتح‌الله‌زاده جلسه داشتم و ايشان به شوخي به من گفت اگر قهرمان نشوي فقط نيم فصل فرصت داري و دقيقا همان صحبت‌ها به مطبوعات و رسانه‌ها رسيد. البته من حاجي را دوست دارم و او از اين حرف‌ها زياد مي‌زند و قبلا هم كه ليست استقلال را به او دادم شوخي به من گفت خودم هم اين تيم را قهرمان مي‌كنم. در مجموع كمي از اين حرف‌ها دلخور شدم ولي فتح‌الله‌زاده مدير دوست‌داشتني من است.

* از اين بحث بگذريم. جلسه امروز چه طور بود؟
تا زماني كه آقاي فتح‌الله‌زاده در تهران بود، كارها را انجام داديم و امروز در كنار ديگر مسئولان برنامه‌ريزي كرديم.

* اين روزها شنيده مي‌شود محمود فكري از استقلال جدا و سيروس دين‌محمدي اضافه مي‌شود؟ آيا چنين مساله‌اي صحت دارد؟
همين حالا با محمود فكري جلسه دارم و هنوز اتفاقي نيفتاده است. تنها كسي كه از جمع ما جدا شده دكتر نوشادي است كه از زحمات ايشان تشكر مي‌كنيم.

* طوري صحبت مي‌كنيد كه ظاهرا قرار است فكري جدا شود؟
چون مساله‌اي نيست، اگر بخواهيم خبري را اعلام كنيم، رسما آن را در سايت باشگاه منتشر خواهيم كرد. به هر حال من با مربي تيمم جلسه دارم تا براي طول فصل شرح وظايف را تعريف كنيم.

* تكليف سيد مهدي رحمتي چه شد؟
هنوز در حال مذاكره با اين دروازه‌بان هستيم. به هر حال ما طبق سقف قراردادمان بايد رعايت كنيم و نمي‌توانيم خارج از عرف مذاكره كنيم.

* تمرينات تيم‌تان از همان 28 شروع مي‌شود؟
اعلام كرده‌ايم كه از 28 شروع مي‌شود اما اميدوارم وضعيت روشن شود و بازيكنان به پول‌هايشان برسند تا با آرامش كامل استارت بزنيم.

* ظاهرا قرار است به اردوي تركيه برويد؟
اردوي خارجي در برنامه ما است. قرار بود به اتريش برويم، اما چون تركيه نياز به رواديد دارد شايد راهي اين كشور شويم. هر چند ابتدا به يك اردوي داخلي خواهيم رفت و سپس اردوي خارج از كشور را برگزار مي‌كنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:9 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1199
بازدید ماه : 1162
بازدید کل : 187177
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا