وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تازه قلعه نویی مربی بزرگی است و همه باشگاه ها دلشان می خواهد که چنین مربی داشته باشند ولی نه من وسط بازی ها چنین کاری می کنم و نه قلعه نویی

علی فتح الله زاده در گفت و گوی تفصیلی در خصوص وضعیت استقلال، برد این تیم مقابل نفت آبادان، بازی با نفت تهران، شانس قهرمانی آبی ها، شایعه مذاکره با قلعه نویی و وضعیت بحرانی پرسپولیس به سوالات پاسخ داد که در ادامه می آید:

* از پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان صحبت کنید.
- متاسفانه همه چیز به ضرر ماست. آدم تاسف می خورد که اعتراضات ما را به حساب نمی آورند. با این وضع نمی شود ادامه داد. در هوای 48 درجه آبادان بازی کردن خطرناک است. آبادانی ها هم بندگان خدا نتوانستند در آن گرما بازی خوبی انجام دهند. ما درخواست دادیم بازی یک ساعت دیرتر انجام شود ولی کسی گوش نکرد. این بازی می توانست در شرایط بهتری برگزار شود. متاسفانه دچار سردرگمی شدیم و همدلی از فوتبال ما دارد بیرون می رود و کم می شود.

* حالا با توجه به همه اتفاقات شانس قهرمانی استقلال را چقدر می دانید؟
- الحمدلله از بچه ها راضی هستیم. خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. قهرمان یا نائب قهرمان شویم کار بزرگی انجام دادند. تیم ما حتی نائب قهرمان شود با توجه به این که جام حذفی را گرفته، کار بزرگی انجام داده است. ما روز جمعه با تماشاگران خود به ورزشگاه می رویم تا از بچه ها تقدیر و تشکر کنیم و به آن ها خسته نباشید بگوییم.

* فکر می کنید هفته آخر لیگ برتر هم مثل این هفته جوانمردانه دنبال شود؟
- امیدوار هستیم که باز هم فوتبال پاک معنا شود. در فوتبال ما و جامعه ورزشی آدم های سالم و درستکاری هستند. امیدوارم هفته آخر یک روز باشکوهی را از فوتبال پاک ببینیم.

* چقدر به اتفاقات روز آخر امیدوارید تا همه چیز به قهرمانی استقلال بینجامد؟
- فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. اگر یادتان باشد دور اول لیگ برتر ما با یک مساوی قهرمان می شدیم. چند تیم باید می باختند و ما هم باید می باختیم تا پرسپولیس قهرمان شود که همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس قهرمان شد. امیدواریم که در نهایت همه چیز به نفع ما رقم بخورد ولی گفتم حتی اگر نائب قهرمان هم شویم، کار ارزشمندی بچه های استقلال انجام داده اند. بچه ها مصمم هستند تا بازی خیلی محکمی انجام دهند و 3 امتیاز را بگیرند.


* در مورد فصل آینده برنامه ای دارید؟
- فعلا بازی ها تمام شود و بعد باید بنشینیم و بررسی کنیم. تمرکز ما روی بازی های پیش رو است.

* شایعه شده یکی از مسئولان استقلال با قلعه نویی تماس گرفته که با تراکتور فعلا امضاء نکند. این مسئول چه کسی بوده؟
- آدم هایی که این شایعه را نوشتند حالا اسم آن مسئول را هم می نوشتند. به قول وزیر ارشاد شنیدم و فلانی گفته و شنیده می شود و این ها که حرف نشد. تازه قلعه نویی مربی بزرگی است و همه باشگاه ها دلشان می خواهد که چنین مربی داشته باشند ولی نه من وسط بازی ها چنین کاری می کنم و نه قلعه نویی. تازه اگر من کاری هم بکنم این قدر شهامت دارم که بگویم و اعلام کنم.


* شما مخالف قانون عدم حضور گلرهای خارجی در فوتبال ما هستید؟
- از اولی که این قانون را گذاشتند مخالفتم را با آن اعلام کردم و در تمام مصاحبه هایم هست. شدیدا مخالف این قانونم. این قانون با روح ورزش فوتبال و پیشرفت جوان های ما مغایرت دارد. چطور می شود در همه پست ها می توانیم خارجی داشته باشیم ولی در پست گلر نمی توانیم. امیدوارم مسئولین فدراسیون ما برای پیشرفت فوتبال ما تجدید نظری بکنند و این قانون اصلاح شود.

* از قرار گرفتن پرسپولیس در رده پانزدهم متعجب نیستید؟
- پرسپولیس امسال شرایط بحرانی شدیدی را پشت سرگذاشت. برای تیم های بزرگ هراز چندگاهی این شرایط بوجود می آید. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات پرسپولیس هم حل شود.

* اگر 2 امتیاز پرسپولیس را برنمی گرداندند، احتمال سقوط پرسپولیس وجود داشت.
- بله این احتمال وجود داشت. خوشحالم که 2 امتیاز پرسپولیس را به آن ها برگرداندند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:1 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 309
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1088
بازدید ماه : 1051
بازدید کل : 187066
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا