وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احتمال جدایی خسرو حیدری از استقلال هافبک استقلال از نظر برخی کارشناسان در فصل جاری شرایط بسیار ایده آلی نداشت و مصدومیتی که برای وی ایجاد شد، وضعیت را برای این بازیکن تغییر داد، اما این بازیکن در لیست احتمالی جدا شده ها از تیم استقلال قرار دارد.
مسئولان تیم استقلال در لحظات پایانی، فصل نقل و انتقالات، حیدری را جذب کردند و شرایطی ایجاد شد که وی بتواند در تیم استقلال مشغول شود و کدورت را با پرویز مظلومی به اتمام برساند، اما پس از حضور وی در ترکیب تیم ملی و اصرار کارلوس کی روش به حضور وی در ترکیب تیم ملی، و همچنین حضور وی در ترکیب استقلال در بازی های آسیایی صحبت از حضور وی در لیگ های عربی است.
گفتنی است، اعلام شده که نام وی جزو نفراتی است که به احتمال فراوان لیگ ایران را ترک کرده و برای حضور در لیگ های عربی آماده می شود و از آنجا که کشورهای عربی شرایط مالی ایده آلی را برای بازیکنان ایرانی ایجاد می کند برخی بازیکنان با حضور در کشورهای عربی مشکل ندارند.
از طرفی خسرو حیدری اعلام کرده است که بدلیل پستی که در آن بازی می کند، شرایط برای حضور وی در لیگ های عربی مهیاست و این بازیکن را دچار مشکل نمی کند.
شایان ذکر است، در حال حاضر این بازیکن از ترانسفر به لیگ های عربی حرفی نمی زند، اما به احتمال فراوان این اتفاق رخ می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:1 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 839
بازدید ماه : 802
بازدید کل : 186817
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا