وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سرمربي استقلال گفت که دوست دارد سال آينده در استقلال باشد اما اين مسئله بستگي به مديريت باشگاه دارد.پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر نفت تهران با تبريک ميلاد حضرت زهرا (س) درباره شرايط استقلال و شانس اين تيم براي قهرماني اظهار کرد: در هر صورت افسوس مي‌خوريم که در چنين شرايطي قرار گرفتيم و در نيم فصل دوم به خاطر مشکلاتي که داشتيم از جمله کمبود بازيکن و مصدوم‌هايي که نصيب ما شدند امتيازهاي بدي را از دست داديم. دقيقا دو هفته مانده به پايان ليگ بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم. در هر حال اين وضعيت تا روز آخر ادامه پيدا کرد و تا زماني که سوت پايان زده نشود، چيزي مشخص نيست. تا آخرين لحظه تلاش مي‌کنيم و بازيکنان ما اين لياقت را داشتند که قهرمان شوند. بي‌نهايت از آن‌ها تشکر مي‌کنم چون آنها توانستند قهرماني جام حذفي را به هواداران تقديم کنند.



مظلومي ادامه داد: در اين فصل سختي‌هاي زيادي را متحمل شديم اما خدا را شکر که دو سال پرحاشيه را با سختي‌هاي زياد توانستيم تا آخر دوام بياوريم و موفقيت‌هايي هم پشت سر اين سختي‌ها وجود داشت. در حال حاضر بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم اما در بعضي از بازي‌‌ها خيلي راحت امتياز از دست داديم که بيشتر برابر تيم‌هاي ته جدولي يا آن‌هايي که سقوط کرده بودند اين اتفاق افتاد و در حال حاضر افسوس اين امتيازها را مي‌خوريم. همچنين از مديريت باشگاه و هواداران بي‌نهايت تشکر مي‌کنم و هرچه اتفاق افتاد، تلاش دوستان بود. ما هم درصدي در اين موفقيت‌ها شريک بوديم. از همکارانم، کادر پزشکي، تدارکات، مدير رسانه‌اي تيم و عوامل باشگاه تشکر مي‌کنم که ما را تحمل کردند. ان‌شاءالله بتوانيم پاسخگوي محبت اين عزيزان باشيم.



وي ادامه داد: در شرايط حساسي به تيمي خورديم که از انگيزه زيادي برخوردار است و براي کسب سهميه مي‌جنگد. ما هم براي کسب سکوي قهرماني يا نايب قهرماني تلاش مي‌کنيم. در اين شرايط به هم برخورد کرديم و تلاش مي‌کنيم که بازي آخر را با پيروزي به پايان برسانيم و روز آخر ليگ براي ما روز خوبي باشد. ان‌شاءالله خدا کمک کند و به چيزي که استحقاقش داريم دست پيدا کنيم.



وي درباره بازيکنان مصدوم و محروم استقلال برابر نفت تهران نيز گفت: اسماعيل شريفات، پژمان منتظري و محسن يوسفي مصدوم هستند. کيانوش رحمتي نيز از مدت‌ها قبل دچار مصدوميت است. البته من مي‌توانستم از منتظري برابر نفت استفاده کنم اما اين ريسک را نکردم چرا که برابر نسف، حنيف را هم در اختيار نداريم و اين بازيکن را براي بازي با تيم ازبکستان نگه مي‌دارم.



سرمربي استقلال با بيان اينکه اميدوار است نفت تهاجمي بازي کند گفت: ان‌شاءالله فردا بازي تهاجمي را ببينيم چرا که آن‌ها دنبال سهميه هستند. البته اگر اين سهميه داده شود. فعلا دو سهميه داريم که يکي از آن‌ها را ما کسب کرديم و سهميه بعدي هم براي قهرمان ليگ است و ساير سهميه‌ها مشخص نيست به چه صورتي باشد. در هر صورت اميدوارم که نفتي‌ها مثل بازي قبل که برابر ما انجام دادند تهاجمي باشند. ما هم به دنبال بازي تهاجمي هستيم. شکست و مساوي براي ما فرقي ندارد و دنبال پيروزي هستيم. هدف ما اين است که با گل‌هاي بيشتري پيروز شويم و بايد ببينيم در زمين چه اتفاقي خواهد افتاد. بايد طوري برنامه‌ريزي کنيم که بازيکنان‌مان استرس نداشته باشند و در ضربات آخر دقت کنند. مسلما مانند بازي‌هاي قبل موقعيت‌هاي زيادي نصيب ما مي‌شود.



مظلومي ادامه داد: نفت تيم خوبي است و مربي شايسته‌اي دارد. او تيمي که سال گذشته در حال سقوط بود را مدعي کرد و بازيکنان خوب و تاثيرگذاري هم دارد.



سرمربي استقلال درباره صحبت‌هاي اصغر شرفي که پيرامون ديدار تيمش برابر تراکتورسازي تبريز انجام داده بود گفت: او شوخي کرده است. من روي شرفي شناخت دارم. هر مربي جاي او بود بازيکنانش را به استراحت مي‌فرستاد و قبل از بازي آن‌ها را جمع مي‌کرد اما او ايستاد و با تمام توان کار کرد چون مي‌دانست که در بالاي جدول تاثيرگذار است و تيمش را جوانمردانه راهي مسابقه‌ها کرد. بايد به اين دليل از او تشکر کرد. البته مي‌گويد که شش بازيکن اصلي‌اش را در اختيار ندارد و دستش خالي است.



مظلومي همچنين در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که درباره صحبت‌هاي او مبني بر اينکه بازيکنان استقلال کم‌کاري کرده‌اند گفت: من درباره کم‌کاري کردن آن‌ها در گل زدن صحبت کردم. بازيکنان ما امسال خيلي تلاش کردند و کمبودها را با تلاش خودشان جبران کردند. اگر هر کدام از تيم‌ها يک هافبک‌شان را از دست بدهند چه اتفاقي برايشان مي‌افتد؟ نيم فصل دوم تيمي يک بازيکن گرفت و کلي موقعيت نصيب آن‌ها شد اما بازيکنان ما با اين شرايط کار کردند. منظور من از کم‌کاري در به ثمر رساندن گل بود، شايد جمله‌ام را بد گفته باشم.



سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا در استقلال مي‌ماند يا خير گفت: با خدا است. دوست دارم سومين سال را در اين تيم ادامه بدهم اما بستگي به نظر مديريت باشگاه دارد. بايد بنشينيم و صحبت کنيم. من مربي روي زمين مانده‌اي نيستم که بخواهم خودم را آويزان و باهر شرايطي کار کنم. بايد ببينيم که خواسته‌ها چيست و به توافق برسيم که چه کاري بايد انجام دهيم.



وي در پاسخ به اين سوال که آيا به باشگاه ليست داده است يا خير گفت: هيچ ليستي نداده‌ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 448
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1227
بازدید ماه : 1190
بازدید کل : 187205
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا