وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسماعيل شريفات به دليل محروميت و محسن يوسفي به دليل مصدوميت بازي با نفت تهران را از دست دادند.به نقل از گل، استقلالي‌هاي تهران فردا آخرين بازي خود را در چارچوب ليگ برتر مقابل نفت تهران برگزار مي‌کنند. در فاصله 24ساعت تا اين بازي به اخباري کوتاه از اردوي استقلال توجه کنيد.

شريفات، محروم استقلال

استقلال براي بازي فردا شب مقابل نفت تهران تنها يک محروم دارد. اسماعيل شريفات بازيکن اهوازي اين تيم به دليل دريافت کارت زرد سوم در بازي با صنعت نفت آبادان حضور مقابل نفت تهران را از دست داد. به اين ترتيب مظلومي يکي از گزينه‌هاي تعويض خود را که غالبا از آن استفاده مي‌کرد، در اختيار نخواهد داشت. به احتمال فراوان مظلومي از يک عنصر تهاجمي ديگر استفاده خواهد کرد. شايد هم شرايط بازي طوري باشد که اساسا نيازي به تعويض بازيکن هجومي نباشد.

يوسفي، مصدوم استقلال

محسن يوسفي به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا به بازي فردا شب مقابل نفت تهران نمي‌رسد. غيبت يوسفي سبب خواهد شد يکي ديگر از عناصر هجومي استقلال از ليست خارج شود و استقلال با نيروهاي تهاجمي کمتري مقابل نفت قرار بگيرد. يوسفي تلاش مي‌کند خود را به بازي با نسف‌قارشي ازبکستان برساند اما هنوز معلوم نيست مرد چپ‌پاي استقلال بتواند در اين بازي به ميدان برود يا خير.

ناراحتي مظلومي از هنکه

دلخوري پرويز مظلومي از دستيار آلماني خود از اتفاقات جديد اردوي استقلال است. مظلومي به خاطر حرف‌هايي که از قول هنکه در مطبوعات و رسانه‌ها منعکس شده به شدت از دست او ناراحت است. سرمربي استقلال بخشي از تقصيرات را متوجه خود هنکه و بخش ديگري را متوجه خبرنگاران و رسانه‌ها مي‌داند. درست مثل هميشه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 343
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1122
بازدید ماه : 1085
بازدید کل : 187100
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا