وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ظهر امروز با حضور در این باشگاه برنامه‌هایش برای فصل یازدهم لیگ برتر را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی به همراه منصور پورحیدری ظهر امروز سه شنبه راهی باشگاه استقلال شدند و در نشستی با علی فتح الله‌زاده به بررسی برنامه های تیم فوتبال استقلال برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرداختند.

هر چند در روزهای اخیر صحبت هایی در مورد حضور امیرقلعه نویی بر روی نیمکت استقلال برای فصل آینده مطرح شده بود اما به نظر می رسد با حضور امروز مظلومی در استقلال و ارائه برنامه هایش برای فصل آینده، باید بر روی نام امیرقلعه نویی و حضورش در استقلال خط قرمز کشید.

نشست پروز مظلومی و منصور پورحیدری با سرپرست باشگاه استقلال تا ساعت 13 امروز در جریان است و طرفین در حال مذاکره برای تامین نظرات یکدیگر در لیگ فصل آینده هستند.



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت18:59---19 آبان 1389
با سلام به مدیر وبلاگ خسته نباشید دوست عزیز پیشنهادی برایتان دارم..دوست عزیز شما میتوانید با قرار دادن تبلیغات در وبلاگتان کسب درامدی داشته باشید.من سایت تبلیغاتی را به شما پیشنهاد میکنم که از تمامی نظرات بهترین گزینه است.این سایت تبلیغاتی در رابطه با جواهرات را به شما میدهد خوبی این سایت این است که تبلیغات غیر اخلاقی و جنسیتی ندارد و فقط تبلیغات در رابطه با جواهرات دارد در کل سایت تبلیغات جواهرات است.تبلیغات شما بر اساس کلیک صورت میگیرد یعنی هرکس که وارد وبلاگتان شود و روی بنر های تبلیغاتیتان کلیک کند براساس نرخ نامه سایت مبلغی به شماره حساب شما واریز میشود.یه امتیازی که من به این سایت میدم اینه که آی پی کاربر رو یادداشت نمیکنه یعنی شما میتونید خودتون هم توی سایتتون روی بنرها کلیک کنید.هر چه قدر که دوست داشتید.من از سایتای تبلیغاتی زیادی استفاده کردم ولی از این یکی خیلی خوشم امد واسه همون دوست داشتم شمارو هم در جریان بزارم که اگه دوست داشتید توی این سایت عضو بشید.یه چیز دیگه:اگه شما بتونید واسه سایت پس از عضویتتون عضو ببرید به ازای هر نفر به شما پنج هزار تومان تعلق میگیره .پس شما میتونید عضو گیری هم بکنید.خلاصه من آدرسو میدم بقیش با شما...
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=2300
راستی اگه دوست داشتی بامن تبادل لینک کنی باخبر کن....موفق باشی بای..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 334
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1113
بازدید ماه : 1076
بازدید کل : 187091
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا