وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
اميد روانخواه در مورد آخرين وضعيت خود عنوان كرد: بعد از جراحي پايم بايد به مدت 6 ماه فيزيوتراپي انجام مي دادم كه چهار ماه آن را پشت سر گذاشتم. براي فصل جديد مي توانم خود را آماده كنم و از هفته چهارم يا پنجم مي توانم بازي كنم.

وي در خصوص اينكه علي فتح الله زاده پيش از اين گفته بود قرارداد روانخواه را تمديد مي كند، اظهار داشت: از اين حرف هاي قشنگ وقتي زده مي شد كه من روي تخت بيمارستان بودم و بالاي سرم حاضر شدند و گفتند كه قرارداد سال آينده ام آماده است اما اكنون آقايان وقتي به باشگاه مراجعه مي كنم طوري برخورد مي كنند كه انگار نه انگار من بازيكن اين تيم بوده ام و پايم را براي اين تيم گذاشته ام.

روانخواه تصريح كرد: اگر اين صحبت ها را مطرح مي كنم فقط براي اين است كه هواداران بدانند چه آدم هاي كوچكي در اين باشگاه كار را در دست گرفته اند. ديگر نمي خواهم در استقلال با آدم هاي كوچك كار كنم. زماني در اين تيم با آدم هاي بزرگ مثل ناصر حجازي كار كردم. در اين مدت حتي آقايان يك بار هم به من زنگ نزدند تا حالم را بپرسندوي با بيان اينكه به كسي احتياج ندارد، خاطرنشان كرد: اگر اكنون باشگاه بيايد و به من التماس كند كه براي استقلال بازي كنم امكان ندارد با اين آدم هاي كوچك كار كنم. چون دوست ندارم با مشتي آدم هاي قدرنشناس و منفعت طلب كار كنم. نامردي و بي معرفتي در فوتبال ايران بيداد مي كند. هيچ چيزي ارزش انسانيت و سلامتي را ندارد. من در باشگاه استقلال با افرادي روبه‌رو شدم كه براي موفقيت و شهرت در فوتبال حاضرند هركاري كنند و حتي از خانواده خود هم بگذرند.
 

اين بازيكن در ادامه گفت: مي توانيد وضعيت من را از دكتر نوروزي بپرسيد كه پايم هيچ مشكلي ندارد. تيم آينده ام مي تواند از من استفاده كند چون هم انگيزه دارم و هم مي توانم به ميدان بروم. تازه متوجه شدم كه باشگاه من را براي فصل آينده نمي خواهد. وقتي به يكي از مسئولان باشگاه مي گويم چرا زودتر خبرم نكرديد گفت وقتي باشگاه بعد از 5 روز تماس نمي گيرد بازيكن بايد متوجه شود كه او را نمي خواهيم.

روانخواه با اشاره به اينكه برخي بازيكنان ديگر مثل هادي شكوري و بيژن كوشكي كه با چنين برخوردي از سوي باشگاه روبه‌رو شدند، گفت: اين بازيكنان سالم هستند و تيم هاي ديگر التماس آنها را مي كنند و مي توانند خط دفاع هر تيمي را بچرخانند. غصه من اين است كه در اين شرايط چنين رفتاري با من كردند. آقايان از دو سه ماه قبل جواب تماس هايم را نمي دادند. از كل قراردادم هم 25 درصد به من دادند. سه بار است كه پول به باشگاه مي آيد اما به من پول ندادند وقتي علت را مي پرسيدم مي گفتند فراموش كردند اما اكنون متوجه شدم كه مخصوصا پولم را ندادند. وي در پايان گفت‌وگو تصريح كرد: براي استقلال خيلي ارزش قائلم و اين تيم را دوست دارم اما با وجود اين افراد ديگر نمي خواهم در اين تيم بمانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 15:23 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 264
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1043
بازدید ماه : 1006
بازدید کل : 187021
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا