وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سایت استقلالی ها و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال آرش برهانی، درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال پیش از دیدار مقابل سایپا صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* مقابل آلومینیوم توانستید 3 امتیاز مهم را به دست بیاورید. در خصوص بازی صحبت کنید؟

مقابل آلومینیوم نتوانستیم خوب بازی کنیم اما خوشحالم توانستیم 3 امتیاز حساس را بگیریم و به هواداران استقلال قول می‌دهیم در بازی‌های آینده ضمن ارائه بازی‌های زیبا، جواب محبت هواداران را بدهی25م.

*و حالا بایستی به مصاف سایپا بروید.

بازی سختی مقابل سایپا در پیش داریم. من در دیدار مقابل آلومینیوم موقعیت گل نداشتم اما مطمئن هستم با هماهنگی نسبی که در طول تمرینات به دست آوردیم و تلاش زیاد بچه‌ها می‌توانم در این دیدار گلزنی کنم.

*جواد نکونام هم بازوبند کاپیتانی را به مهدی رحمتی داد تا در نهایت وی به عنوان کاپیتان استقلال انتخاب شود؟

این حرکت نشان داد همدلی و جام آوردن برای استقلال از بازوبند کاپیتانی مهمتر است. بچه‌های استقلال نشان دادند هدفشان خدمت به استقلال است و این روح بزرگ با بازوبند کاپیتانی از بین نخواهد رفت. این اهداف بزرگ قابل احترام و ستودنی است. من فکر می‌کنم خوشحال کردن هواداران و بازی کردن برای آنها مهمتر از بازوبند کاپیتانی باشد. مهدی رحمتی امسال، روزهای حساس و مهمی را پیش رو دارد چون گلر اول تیم ملی ایران در راه صعود به جام‌جهانی است. حساسیت کار او باعث شد تا همه بخواهیم به او کمک کنیم تا این مهم را انجام دهد تا اینچنین هم برای استقلال موفق عمل کند و هم تیم ملی. نکونام هم با این کار نشان داد که روح بزرگی دارد و به فکر استقلال است نه بازوبند کاپیتانی. او به خاطر هواداران و خدمت به استقلال آمده است.

*در پایان صحبت خاصی باقی مانده؟

تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که در بازی مقابل آلومینیوم با حضور پرشور خود باعث دلگرمی ما شدند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا در کنار آنها قهرمانی را جشن بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 386
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1165
بازدید ماه : 1128
بازدید کل : 187143
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا