وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
فرزاد آشوبي در فصل دهم به لحاظ شمارش تعداد بازي در تيمش دومين بازيكن پس از پژمان منتظري است. جايگاهي چشمگير و به يادماندني كه او را جز نفرات اصلي تيمش جلوه مي‌دهد اما اگر بخواهيم رتبه آشوبي را به لحاظ فني در استقلال مشخص كنيم در چه جايگاهي قرار مي‌گيرد؟ اول يا دوم؟! بي‌ترديد آشوبي بين 11 بازيكن برتر فصل دهم هم قرار نخواهد گرفت چرا كه نه به زعم كادر فني استقلال بلكه از ديدگاه كارشناسان و اهل فن آشوبي در فصل دهم تاثيرگذاري آنچناني در بازي‌هاي استقلال نداشت. اوج هنرنمايي آشوبي به گل‌هايي مربوط مي‌شود كه او از روي نقطه پنالتي وارد دروازه تيم شاهين بوشهر كرد غير از اين آشوبي هيچ‌گاه آن بازيكني كه انتظار مي‌رفت نبود؛ حتي ضعيف‌تر از دوراني كه در مس كرمان ديديم. آشوبي روزگاري بازيكن پرسپوليس بود. او از تيم عقاب به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد اما در يك چشم بر هم زدن از جايگاهي ثابت ميان آن همه بازيكن شاخص و طراز اول برخوردار شد. ديري نپاييد كه آشوبي مرد اول ميانه زمين پرسپوليس لقب گرفت كه در قهرماني اين تيم هم تاثير فراواني داشت. شايد همين پيشينه بود كه آبي‌ها را مجاب كرد ابتداي فصل دهم با اين هافبك به توافق برسند و او را جذب كند.
***
آن روز را به خاطر مي‌آوريم كه مسوولان باشگاه استقلال آشوبي را بين راه تهران به اصفهان به پايتخت برگرداندند و قراردادش را امضا كردند. آن روز آبي‌ها آنقدر براي جذب آشوبي علاقه و اشتياق نشان مي‌دادند كه گويي ستاره‌اي بي‌مثال در حال فرود به اردوگاه آبي است اما خواب‌هايي كه مظلومي و همكارانش ديده بودند خيلي زود به شكل ديگري تعبير شد. آشوبي هرگز آن بازيكني نبود كه براي رسيدن به قله تلاش و كوششي چشمگير از خود به خرج دهد. بازيكني معمولي و بي‌تاثير! اوج فاجعه اما پس از ليگ دهم رخ داد. جايي كه آشوبي به محض آنكه فهميد آندرانيك تيموريان جذب خواهد شد گفت: «با اين وضع بهتر است من از استقلال بروم!» اين است همان بازيكني كه مظلومي و همكارانش براي به خدمت گرفتنش دست و پا مي‌زدند؟ بازيكني كه با شنيدن نام تيموريان قالب تهي مي‌كند و عقب مي‌رود؟ رفتار آشوبي يادآور رفتار كودكي است كه وقتي صداي «لولوي» خيالي را مي‌شنيد سر جايش ميخكوب مي‌شد و شيطنت را كنار مي‌گذاشت!
***
امروز استقلال به خوبي مي‌فهمد چرا و به چه دليل در ليگ قهرمان نشد، جام حذفي را از دست داد و در ليگ قهرمانان هم به جايي نرسيد. استقلال چوب بازيكنان ترسوي خود را مي‌خورد. آنها كه با شنيدن نام يك رقيب فرار را به قرار ترجيح مي‌دهند و به بهانه حرفه‌اي بودن خواستار جدايي مي‌شوند. آيا اين نبود دليل قهرمان نشدن استقلال؟! تنها مي‌توان گفت در جذب بازيكنان جديد دقت كنيد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:12 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 443
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1222
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 187200
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا