وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

علي فتح‌الله زاده از روزي كه استقلالي‌ها براي برگزاري اردو راهي كردان كرج شده بودند اين قول را داده بود كه يك روز در كنار آنها باشد. به همين دليل امروز به همراه اميدوار رضايي و آتيلا حجازي راهي محل اردوي آبي پوشان شد.
بازيكنان استقلال صبح تمرين كردند كه در اين جلسه تمريني فرهاد مجيدي غايب بود. سرپرست باشگاه استقلال به همراه اميدوار رضايي و حجازي زماني به محل اردو رسيدند كه استقلالي‌ها خود را براي صرف ناهار آماده مي‌كردند. پرويز مظلومي با ديدن فتح‌الله‌زاده و رضايي براي خوشامدگويي به سمت‌شان رفت و از حضورشان تشكر كرد.

سرپرست باشگاه استقلال پس از صرف ناهار با بازيكنان، از آنها خواست همانجا بمانند تا دقايقي برايشان صحبت كند. فتح‌الله‌زاده خطاب به بازيكنان گفت: من به شما خسته نباشيد مي‌گويم. سال گذشته زحمات زيادي كشيديد. امسال تيم را براي قهرماني مي‌بنديم. براي قهرماني ليگ خيلي انگيزه داريم، اما من هدف بزرگ‌تري دارم، آن‌هم قهرماني در آسيا است. نگران مسائل جانبي نباشيد تا 10 روز ديگر طلب‌ها پرداخته مي‌شود. امروز عصر هم جلسه‌اي با سرپرست وزارت ورزش دارم تا مشكلات را با او در ميان بگذارم. بدانيد همان‌طور كه به ما وفادار بوده‌ايد من هم به شما وفادار مي‌مانم.

فتح‌الله زاده و اميدوار رضايي به دليل اينكه سرپرست باشگاه استقلال عصر امروز با سرپرست وزارت ورزش جلسه دارد، سريعا كمپ استقلال را ترك كردند و به تهران بازگشتند. تيم استقلال امروز بعدازظهر ساعت 18 تمرينات خود را پيگيري مي‌كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ] [ 22:15 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 363
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1142
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 187120
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا