وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 
باشگاه استقلال از یک هفته دیگر مانند باشگاه‌های بزرگ جهان صاحب سرود واحد می‌شود

 
یک هفته تا تحویل سرود استقلال

 

باشگاه استقلال از یک هفته دیگر مانند باشگاه‌های بزرگ جهان صاحب سرود واحد می‌شود. کار تهیه و ساخت سرود استقلال از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود که اکنون تا تحویل آن یک هفته باقی مانده است. خواننده این شعر مجید گرامیان است. او درباره ساخت سرود استقلال توضیحاتی می‌دهد: «به دنبال ساخت سرود استقلال توسط مهرداد مجابی، ضبط این کار برای گروه و خواننده به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و هفته آینده تحویل باشگاه استقلال خواهد شد. از آنجایی که این سرود قرار شده تا نشانه باشگاه استقلال باشد، سعی شده کلام آن بر این تیم پرافتخار و هواداران آن متمرکز باشد.»
این خواننده در خصوص تاثیرگذاری این اثر در بین هواداران استقلال گفت: «شعر سرود استقلال با معنا و حماسی است و این خود می‌تواند در کنار موسیقی‌ که روی آن قرار گرفته، تأثیر بیشتری هم بر روند تیم و هم بر هواداران آن داشته باشد.
سرود استقلال اوایل هفته آینده تحویل‌باشگاه داده می‌شود و آنها خود تعیین کننده زمان آغاز پخش آن هستند.» پس از نشست‌های متعدد پیرامون انتخاب شعر و تایید آن با مضامین ملی و حماسی این سرود با صدای بسیاری از خواننده‌های مطرح داخلی تست شده که در نهایت تصمیم گرفته شد سرود با صدای «مجید گرامیان» خوانده بشود. این سرود با حضور 26 نوازنده سازهای مختلف و 17 خواننده کر و آهنگسازی مهرداد جنابی ضبط و پس از تکمیل شدن در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 507
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1286
بازدید ماه : 1249
بازدید کل : 187264
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا